Onko sinulla vielä lämpimät välit nuoruudenystäviisi?

Avainsanat: nuoruudenystävät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 19:17

kyllä yksi tosi ystävä , joka kulkenut kanssani niin huonot , kuin hyvätkin hetket .. kiitos hänelle suuri .. just aamusella oltiin juttusilla , hän aika kaukana asustaa ,mut onneks on kännyt , jotta saadaan höpöttää ... :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 17:01

Kyllä, rakas lapsuudenkaverini, josta olen jo napsussa maininnutkin, asuu tuossa muutaman kilometrin päässä ja hän on lapseni sylikummi. Olemme tunteneet toisemme jo ennen kouluikää. Olen niin iloinen, että hän on elämässäni. Arvostan häntä ja ystävyyttämme suuresti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 17:16

kyllä muutamiin niistä harvoista jotka vielä hengissä ovat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 17:18

Kyllä minulla on , lapsuudenystävä on 48 vuotta ollut minun ystäväni, nuoruudenystäviä monta 40 vuoden ajan olleet minun ystäviäni, ja olemme tekemisissä toistemme kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2010 - 18:22

Parin koulukaverin kanssa vaihdetaan kuulumisia silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 20:30

Kyllä muutama läheinen ystävä vielä löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 20:33

Kyllä on tänäänkin eräs soitti kolmekertaa,kun aina muisti kertomisen arvoisen asian.Minulla on myös lapsuudenaikasia kavereita parikappaletta.Ystävät ovat kultaakin kalliimpia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 21:05

Ikävä kyllä tiemme ovat eronneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 08:09

Emme ole olleet yhteyksissä kun olemme kukin missäkin päin suomeä.En ole selvää ottanut,aika on mennyt näinkin nopeesti.Aikansa kutakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2010 - 14:09

On muutama joiden kanssa olemme edelleenkin yhteyksissä. Yksi heistä on lapseni kummitäti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 19:21

Kylä aika on erottanut, on töiden perässä lähdetty eri suuntiin, mutta nyt vanhempina kyllä taas on tavattu
rollaattori- ja polkkukelkkakisoissa kannustettu toisiamme. Olemme ihmetelleet sitä kuinka nuoret pojan
ovat ihan pikkupoikia ja kuitenkin majurin ruusukkeet koristavat kauluslaattoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 20:21

On muutamia joiden kanssa olen yhteyksissä....Tänään vasta viimeksi soitti ihan lapsuuden kaveri..