Mistä tilasta kyse:

En saa yhdeksään kuukauteen ryypätä, polttaa enkä syödä kaikenmaailman kaloja, joita en edes tunne, ja kohta minusta tulee läski ja joudun käyttämään lappuhaalareita.

(Kysymys ei sitten koske minua)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 16:47

9 kuukauden iloinen odotus, unohdit litaniasta aamuoksentelun.

Kysyjän kommentti

Oikein oli arvattu, vaan harmittaa suunnattomasti kun unohdin tuon pahoinvoinnin koko rämpsystä. Kirjoitin ystäväni onnittelukorttiin tuon lorutuksen mutta eri muodossa kun on tuossa tilassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 16:51

Vaikea arvata .Ryyppäys ,tupakanpoltto ja kalojensyönti liittyy kihtiin.Silloin ei saa käytää näitä tuotteita.
Olisiko jokin aineenvaihduntaan liittyvä lihoominen.Kun joutuu käyttämään lappuhaalareita.Voi että osaa olla kysymys.Vielä jäi kaiveleen ,mikä tuo 9 kuukautta on.

Lisätty: 03.04.2010 - 16:53

Olisi mun naisena pitänyt tuo tietää, mutta oli hyvin kysytty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 16:54

ei se koske minuakaan jos 'siunattua' tilaa tarkoitit

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2010 - 18:17

Yleensä tuossa kunnossa jos ollaan, niin ollan pieniin päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 20:35

Ollaan tultu raskaaksi ja saadaan perheenlisäystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 22:01

Se on se kuuluisa "filttikäärmeen" pureman jälkivaikutus. Toiset on sille alttiimpia kuin toiset.