Ruukaatko istua keväällä terassilla, ja kuunnella lintujen laulua?

Avainsanat: lintujen laulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 16:27

Kyllä terassi on siihen mainio paikka ,aikaisin heti aamulla 7-8 aikaan.Silloin on jos jonkinlaista livertäjää ja kulta kurkkua.Toinen aika on iltasella,kun tulee hämärää vielä.Niin olen tehnyt vuosia ja kuullut mitä merkillisempiä ääniä.Aina en pysty tunnistamaankaan niitä.Kun tulee vähän lämpimämpää niin kyllä kahvia juodessa ja syödessäkin siinä tulee kuunneltua liverryksiä.Tuo aika minkä tuonne laitoin ,aikaistuu tuosta vielä kesää kohden mentäessä.Samoin illasta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 15:38

tässä koht joskos jo tän pääsiäisen aikana ois tarkoitus pestä tertassit ja viedä pöydät ym kesäjutut pikoileen .. kyllä istuiskelen mielelläni terassilla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 15:41

Ruukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 15:43

Mökin rappusilla kahvikupin kanssa on kiva istuskella ja kuunnella luontoa. Asuntomme terassi on vielä talven jäljiltä eikä kalusteita ole laitettu paikalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 16:26

Terassia ei ole kuin mökillä ja siellä tulee kuunnella ja seurattua luontoa aina nallekarhun karjunnasta lähtien

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2010 - 18:11

Ruukaan istua ja kuunnella ihan kaikkea mitä kuuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 20:41

Meillä ei ole terassia,mutta lasitettu parveke löytyy.Kyllä istun ja katselen liikennettä ja juon kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 21:46

Vaikkei terassia olekaan, niin lintujen laulua tulee kuunneltua melko ahkerasti samoin kiikaroitua niitä luonto- ja linturetkillä. Minulla oli maaseutukoulussa miesopettaja luokilla 3-6 ja hänen opastuksellaan kävimme säännöllisesti luontoretkillä, lieneekö siitä tarttunut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2010 - 14:02

Parvekkeella istun paljon, mutta siinä ei kovin montaa lintulajia kuule. Metsässä kulkiessani kuuntelen ja kuulen enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 20:06

Mökillä terassilla ja kotona parvekkeella. Yksinäinen aamuhetki kahvin parissa luontoa kuunnellen on hieno tapa aloittaa uusi päivä.