Hyvää pääsiäislauantaiaamua kaikille napsuille.Onko kiire päivä tiedossa?

minulla tänänn leipominen ja miehelläni siivous jo meneillään.

Avainsanat: koti puhtaaksi pölystä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 09:14

Hyvää lankalauantaita sinullekin, kauppaan ja apteekkiin ollaan lähdössä, kyllä kiirettä on kun pikkuihmisiä täällä vilisee.

Kysyjän kommentti

Ihmeen paljon jaksat touhuta lasten kanssa,vanhemmilla on isoapu teistä ja teillä aika kuluu rattoisasti lapsien kanssa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 09:29

Hyvää lankalauantaita myös sinulle ja muillekin napsulaisille. Kiireestä ei tänään ole tietoakaan, sääkin näyttää ainakin näin aamusella suosivan. Aurinko yrittää pilkistää pilvien lomasta, lämpömittari näyttää +1,5.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 10:09

pääsiääsvalakialle valakialta toiselle pitää luuralla lennellä, siinä ne kiiruhut sitte.
oikeen makoosta pääsiäästä itte kullenki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 10:16

Mukavaa lankalauantaita kaikille. Aamulenkki tuli tehdyksi vesisateesta huolimatta. Otettava vähän murua rinnan alle ja iltavuoroa pukkaa tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 10:33

Hyvää huomenta,minulla ei ole mitään täksipäiväksi tiedossa ,muuta kuin sauvakävelylenkki jos sää sallii eikä sada.Olen tietokoneella suurimman osan päivästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2010 - 10:42

Huomenta. Mihinkäs sitä kiire, valmiissa maailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 10:55

Hyvää aamupäivää vaan kaikille. Kävin tuossa hakemassa vielä puuttuvat "osaset" pääsiäisruokiin pikasesti ennen kovia ruuhkia, eikä mennytkään kuin 30min koko reissuun. Eilen laittelin pääsiäiskoristeita, tänään ei sen kummosempaa kiirettä muuta kuin imurointi ja pölyjen pyyhkiminen, saunassakin vois piipahtaa pesemässä omatkin arjen pölyt poijes:) Nyt aion hieman malttaa ja kattoo Maltan aika-ajoja;)
P.s. lähetä mulle muutama virtuaalipulla kun oot leiponu:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 11:25

Ei ole kiireinen päivä. Ensin vähän shoppailemaan ja illalla moottoripyörän selkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 11:56

Ei ole kiireitä tänään,eikä juuri muinakaan päivinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 09:30

Ei ollut eilinen päivä kiireinen,kun vietin ihan pääsiäistä..Oli jo siivottu ja kauppaostokset suoritett....kun tänään lähden taas työkeikalle.