Mihin aikaan tuli aamuherätys?

Avainsanat: aamuherätys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 09:09

Kahvin tuoksu herätti minut.Aamu on kovin märkä ja sateinen. Linnut siitä huolimatta iloisia ja vikkeliä .Niitä on paljon, hankien päällä ,nokkiivat ja löytäävät syötävää.Nukuin oikein hyvin.En yöllä heränyt kertaakaan.3 lämmintä ulkona ja kostean usvainen .Kaikille lanka lauantaita.

Kysyjän kommentti

Minäkin herään usein kahvintuoksuun,ja sitten nousen ylös...kavittelemaan..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 05:56

nyt on aamu ja kello ei ole herättelemässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2010 - 10:04

Ei ollut herätystä päällä. Ihan itse heräsin klo 6. 47. Huomenta vain sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 10:45

Hämmässärky herätti keskellä yötä.En katsonut kelloa ,mutta pimeää oli ja vettä satoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 15:47

Iltapäivällä herättiin, nukuttiin pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 01:29

Heräsin ensimmäisen kerran kymmenen maissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 12:16

Minut herätettiin tänä aamuna noin kello yhdeksän.