Tarvitsen apua windows movie makerin kanssa..

tietääkö kukaan, miten siihen saa lisättyä musiikkia? tehtiin video mut ei saada lisättyä yhtä kappaletta siihen.. painettiin sieltä ylhäältä 'tuo mediaa' ja sit haettiin se kappale mut sit se jää jumiin..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2010 - 16:22

Hhhmm en osaa sano mutta joku hatara muisti kuva on että itsekkin joskus kokeilin jotai leikkiä kyseisellä ohjelmalla ja en saanu just ääniä siihen laitettuu tai jotai ja jäi sitte leikit siihen. tuskin mistää väärästä tiedostomuodosta voi olla kiinni

Lisätty: 02.04.2010 - 16:23

eli ilmeisesti kai vois siis ollakin kö ?

Lisätty: 02.04.2010 - 16:29

jos väärä tiedostomuoto nii sen saa jollai ohjelmalla kaiketi muutettua. ainaki jotai leffoja olen josku muuttanu sopivaan muotoon että käyvät psp lle ja i podii. muistaakseni se oli ainaki joku avs viedeo converter millä muutin sen, en sitten tiiä toimiiks se noissa äänijutuissaki sillee et pystyis muuttaa vai saaks niitä jotenkin yksin kertaisemmin muutettua

Lisätty: 02.04.2010 - 16:40

ja luulen mutta en tiedä että se musiikki tiedosto pitäis varmaa muutta .avi tiedostoks jollai ohjelmal tai jotenki. mutta kertokaa jos tiiätte ??

Lisätty: 02.04.2010 - 17:04

tuolta palisanterin linkistä tais löytyä vastaus ? Mitä tekniikkaa Windows Movie Maker käyttää äänitiedostojen toistamiseen?

Windows Movie Makerin tiedoston toistamiseen käyttämä tekniikkaa riippuu siitä, mitä tekniikkaa alkuperäisen tiedoston tallentamiseen on käytetty. Jos tiedosto on luotu esimerkiksi Windows Media Audion (WMA) avulla, Windows Movie Maker käyttää WMA:ta tiedostojen toistamiseen. Jos tiedosto on luotu Dolby Digitalin avulla, Windows Movie Maker käyttää tiedostojen toistamiseen Dolby Digitalia. Lisätietoja siitä, millaisia tiedostoja Windows Movie Maker voi toistaa, on ohjeaiheessa Videotiedostojen, kuvien ja äänitiedostojen tuominen Windows Movie Makeriin.

Lisätty: 02.04.2010 - 17:17

mut tarvii kaiketi jonku musiikki convertointi ohjelma et jos haluu muuttaa jonku joksku toiseks.

Lisätty: 02.04.2010 - 17:20

AVS Audio Converter tollaneki löyty sil varmaa saa muutettua jos tarvii noita ääni tiedostoja

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2010 - 16:14

jos sinulla oli väärä formaatti siinä musiikissa.
tarkista mitä formaattia se tukee.

olisikohan tuosta apua:
windows.microsoft.com/fi-FI/...-questions

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 19:36

Siirsitkö sen musiikin alas siihen ääniraitaan? Kyllä siihen raitaan saa puhuttuakin ja c-kasetilta mikin kautta ajettua ääntä, kun on hengittämättä hiljaa, niin menee melko puhtaana.
Taitaa jotku systeemit estää muuten kaupallisen imuroidun musiikin suoran siirron, laitonta!