Nyt näitä taas on liikkeellä. Oletkos päässyt "onellisten voittajien" joukkoon? (jostain syystä en aio voittoani periä)

Onnittelut - Sinulla

Microsoft EMAIL PROMO TEAM on ilo ilmoittaa, että
jälkeen suoritetusta PROMO KIINNITTÄÄ pidettiin
1 huhtikuu 2010, e-mail osoite, liitteenä voittaa
numerot: (11) (80) (12) (96) (09) (43) voitti kymmenennen
arpajaisten luokkaan.

Olette siis hyväksytty väittää kokonaismäärä
£ 250,000,00 puntaa käteisenä hyvitetään REF
NO: MICRO-L/2009-END10.

Kaikki osallistujat valittiin kautta Microsoft tietokone
äänestyksessä järjestelmä peräisin 167000 nimet, koska osa
Kansainvälinen "E-mail" Promotion ohjelma meidän näkyvä
MS-Word käyttäjille kaikkialla maailmassa ja jatkuvaan käyttöön
Internetistä. Sinun kannattaa ottaa yhteyttä saatavien
prosessori alla olevat tiedot välityksellä hänen e-mail address:

Nimi: Ivan Nickerson
EMAIL: [email protected]

Huomaa, olisi toimitettava seuraavat tiedot

Ota käyttöön PALKINTO:
1.Full Nimi: ... 2.Address: ... 3.Phone: ... 4.Country: ...

5.Sex/Gender: ...

Ystävällisin terveisin,
ANASTACIA Sheffield.

Avainsanat: sähköpostia huijauksia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2010 - 23:10

Eräs henkilö Kjell Slafserud jatkoi piruuttaan kirjeenvaihtoa tuon huijarin kanssa, ja lopputulos olikin yllättävä, huijari myönsi lopuksi tämän olevan pilaa ja pahoitteli seuraavasti:

Dear Kjell Slafserud,
Am really sorry for everything and do not bother making any payments viawestern union as this is all a joke, i would not want your son's life to be joked with.

Please ignore every correspondence from us and do not reply back. Myconcience would not just allow me collect your money and not send anyparcel to you.

Take care and i hope and pray that the Lord Almighty heals your son andalso provides for you for the operation. All the best and good luck.
Best regards,Laurence Baker

"Voiton lunastaminen" olisi maksanut $1,290.00.
Microsoft EMAIL PROMO TEAM käyttää Yahoon postia ? onko outoa ja pääte hk
vaihtelevilla nimillä: [email protected] [email protected]

Lue koko juttu: forum.419eater.com/forum/vie...?p=1272272

Koko viesti: groups.google.com/group/news...847f023c54

Yrityksiä on ollut: groups.google.com/groups/pro...47-_XvbbvA

Kysyjän kommentti

valaiseva esimerkki, ei mennä halpaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2010 - 16:08

kyllähän aina välillä jostain tulee viesti sähkö postiin tai internet sivulla tulee teksti ONNEKSI OLKOON OLET VOITTANUT JA PLAA PLAA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2010 - 16:24

Kerran tullut tuon tyyppinen ilmoitus. Kyselivät tiliä mihin voi rahat lähettää. Siinä vaiheessa räppäsin viestin roskikseen. Pelkkää soopaa koko juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 16:25

Tuota ei minun postiini ole tullut, mutta puhelimeen tulee joskus noita kummallisia voitto viestejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 16:28

Niin ja pienimmissä muodoissa lehtitarjouskirjeissä.
Samoin lomaosake kauppakirjeissä.
Paikanpäällä kyllä näissä lomaosake jutuissa selviää mitä olisi voinut voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 18:08

Ei ole tullut tuollaista postia...epämääräinen juttu kerrassaan ja jos tulisi en todellakaan vastaa, en lähetä osoitetta enkä tilinumeroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 18:51

Ei ole onni suosinut..vaikka tulisi ilmoitus poistaisin samatien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.04.2010 - 19:21

Olen noilta toistaiseksi välttynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 19:31

Ei ole vielä tullut minun sähköpostiini.Jos tulee en aio vastata.Kiitos varoituksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 19:44

En ole vielä voittanut mitään noista arpajaisista. Eivät ole mitään lähetelleet tai suotimet pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 22:09

Ei ole tännekään tullut,kait kun en ole Microsoftin taikapiirissä,ollako pettynyt tai ei olla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 15:07

En ole päässyt, enkä hakeutunut. Facebookissa näytti olevan Ikean nimissä huijausviesti, missä linkin kautta kanta-asiakkaaksi liittyvät saavat 1000 euron arvoisen lahjakortin - vai olikohan 250 000 ensimmäistä saa lahjakortin. Huijausta kaikki tyynni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 22:58

Niitä tulee ja menee. Onneksi on roskakori olemassa.