Jottei Matti Nykänen unohtuisi, niin mitä ilman Matti ei tule toimeen montaakaan päivää?

En tarkoita merviä, enkä alkoholia.

Avainsanat: kategoria voisi olla joku muukin onhan matti aikamme myytti joka alalla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2010 - 16:52

Julkisuutta.

Kysyjän kommentti

Vastasit Matti NYkästä koskevaan kysymykseen, sanoit julkisuutta, tosi on, mutta
viimeisessäköhän seitsemän päivää lehdessä Matti mainosti asuntoaan ja sanoi, että ilman saunaa hän ei tule toimeen montakaan päivää.Sitä hain, mutta kun ei kukaan maininnut sitä, niin laitetaan sekin sinne
julkisuuden mukaan. Kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2010 - 14:23

ilman julkisuutta ja lehtien sivuilla jutunaiheena olemista, olettaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 15:10

Viunaa ja Merviä, vaikka lähestymiskiellon saikin. Matti rakastaa julkisuutta. Matti ei halua olla yksin, matti haluaa olla koko kansan Matti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 18:57

Matti ei voi olla ilman monta monituista pullollista taikajuomia, jotka saavat mielen iloiseksi, kielen valheita laulamaan, ihon hehkeänä hohtamaa, Mervi Tapolan kaikki Matin entiset puukoniskut unohtamaan ja median kilvan Nykänen-Tapola pariskunnan verijälkiä jälkeensä jättävistä juhlista kirjoittamaan. Näitä pulloja ilman Matti ei voi olla vaikka niin väitääkin sillä niin ihanasti viinapiru laulaa sekä hänen, että Mervin korvaan omia "juodaan viinaa ja tullaan viisaammiksi niin" laulujaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 21:19

Viinaa ,kaljaa ja naisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 22:10

Eihän Matti voi julkisuudesta luopua..Viina Mervi ja naiset..aina jostakin löytyy kohua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 22:11

Julkisjuttujen palkkiorahnoja,kiva lisätili varmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 22:18

Naista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 15:10

Laulamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 11:56

Varmaan Tapolan mustaa makkaraa tulee pureksittua päivittäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 20:09

Laulukin on tehty. "Olen pikku Matti maailmalta. Enkä tyttöjä somia. Sitä mammani suri hei.....".