Outo häiriö tekstissä?

Kun äsken kirjoitin tuon edellisen kyssärini runon ja lähetin sen, niin muutamien sanojen eteen oli isääntynyt joko mrn tai rn itsestään. Oletko huomannut moista paholaisen tekosta koskaan omassa kirjoittamassasi. Vaikka eilen olikin tuo Aprilli, niin ei tämä ole sen kaikua vaan ihan tosissaan joku häiritsi kirjoitustani.

Lisätty: 02.04.2010 - 08:26

Niin, minä otin eka lähetyksen takaisin ja muokkasin ne virheet pois. Olisikin pitänyt jättää ne malliksi ja tehdä uusi luonnos perään.

Lisätty: 02.04.2010 - 11:22

Runon kirjoitin omasta päästäni, joten ei ollut kopsattu, mutta putte4:n linkissä käy selville, miten oli käynyt.

Avainsanat: virheteksti häiriö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2010 - 10:55

Olitko kirjoittanut tekstin jossain muussa editorissa ja kopioinnut napsuun? Silloin usein sattuu että jotkut ohjausmerkit (rn muistaakseni = iso kirjain) tulostuvat tuolla tavalla,

vaatii vähän jälkisiivousta

Kysyjän kommentti

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2010 - 08:12

Ei siellä lorussa mitään outoa näkynyt. Mitäs makaat näppylöiden päällä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 10:13

Ei mitään häiriötä tekstissäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 10:58

Näinpä,todisteet puuttuvat ;-),olis pitänyt jättää merkillisyydet paikoilleen,mutta kiva runo oli,onneksi olkoon piironkikynäilijälle!

Lisätty: 02.04.2010 - 14:10

Putte-46- ja cibyn "lumisatu" on tosiaan liikkunut jo muutamia vuosia sähköposteissa ja eri murteilla viritettynä,aina yhtä hauska ja osuvakin,niinkuin OLI talvi 2010,muistoissa vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 11:06

Ei se ollut paholainen eikä kummitus, ne oli vain ylimääräisiä "rivinvaihtomerkkejä" (muistaakseni), jotka joskus / jollaintavalla tulee näkyviin.
Jos muistatte sitä turkulaista tekstiä, niin sehän oli täynnä sanojen välissä olevia ylimääräisiä rn -merkkejä, jotka teki lukemisen vielä vaikeammaksi.

Muutenkin sen voi lukea nyt uudestaan, kun lumityöt on vihdoin kaukana takana.
- surkuhupaisa - hyvä teksti, vaikkakin noita "tuhmia sanoja" ?

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/28571
Kirjoittaja on omakotitalossa asuva turkulainenrnSunnuntai 1. helmikuuta klo 17.00rn Lunt satta! Lumi o sit kaunist! Luanto tule kaunim valkkoseks ja miälirnpiristy,....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 11:26

Loppu hyvin - kaikki hyvin!! Kiitos mukavasta viestistäsi!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 11:42

Niin minulla oli yksi teksti napsussa hyvä, että itse sain siitä selvän. Ihmettelin olinko
minä sen kirjoittanut.. Uusin sen samantien. Kyllä meitä kirjoitus-ja lukihäiriöisiä ei
tarvi kuninkaallisista hakea, löytyy tarpeeksi omilta pihoilta.
Saadaanhan samalla käydä asialla apteekissa, jossa sanat meille käännetään selko-
kielelle. Ei ne oudot häiriöt ole Ida vain Sinulla, ole huoleti, meittii on monta.