tietääkö joku Turussa liikkeitä jotka myy esimerkiksi DC huppareit ja kenkiä (DC, volcom,Ctrl. yms hyviä merkkejä

Lisätty: 01.04.2010 - 20:48

juu kiitoksia huppari tais hyvällä tsäkällä löytyy tuolta mutta tahtoo kengät DC Court Graffik koska on jo yhet sellaset ja tuolla ei näkyny ku vääränä värinä en sitte tiiä onko liikkeessä muita värejä mitä toi netti kauppa näytti. täytyy olla musta/harmaa tai musta/valkonen. jos joku tietää jotai muitaki vastaavia liikkeitä ni laittakaa ihmeessä tänne

Lisätty: 01.04.2010 - 21:02

joo mielellää turussa olevia liikkeitä koska pelottaa tilata koska jossai m koon huppareissa kerrotaan eri mittoja ja jossain ei kerrota ollenkaan, yhen tahtoisin tilatakkin yhest netti kaupast mutta siinä kerrotaan että pituus olkapäästä helmaan on 74cm ja nykyinen huppari on pari senttiä lyhyempi mutta juuri sopiva eikä tarvis olla senttiikää pidempi ja ei jaksa palauttaa jos on huonon kokoinen, kengät kai joudun tilaamaan ellei tuol liikkeessä oo oikeen värisiä mut jos tiiätte ni laittakaa liikkeitä ni voin käydä kokeileeeee

Avainsanat: dc hupparit ja kengät turku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 20:44

Turusta en tiedä, mutta
Tämä tuntuu edustavan kaikkia noita tuollaisia ? merkkejä
www.dropinmarket.com Volcom, Vans, LRG, CTRL, WM, Clae Makia, FOX, Nixon, WM, Cheap Monday
www.dropinmarket.com/Publish...tpage=true
tai
www.dropinmarket.com/Publish...DgodgzROHQ

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 19:53

Kokeilepa linkin liikettä. Hakemasi saattaa löytyä.

www.stale.fi/category/vaatte.../hupparit/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 23:33

Kannattaa kattella laminasta, wear itistä ja urheilukaupoista esim myllystä.