Jokos sua on aprillattu? www.iltasanomat.fi/viihde/uu...id=2070094

Avainsanat: harmiton aprillipila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 11:38

Ei ole - tai sitten en ole huomannut.
Toistakymmentä vuotta sitten Etelä-Suomen Sanomat julkaisi: Kondoomeista löytynyt reikiä, palauttaa voi ...
Oli kuulemma eräätkin asiakkaat odottaneet palautusvuoroaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 11:46

Ei minua ole kukaan vielä huijannut, aikaa on vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 12:45

Ei ole. Nopeana ehdin itse ensin. Aprillasin tytärtäni ja hänen kaverinsa meni siihen mukaan samaan jekkuun. Noloja olivat ja makeat naurut saimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 12:49

Kyllä menin vipuun,vaikka piti olla tarkkana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:05

Ei vielä, mutta ainahan voi yrittää. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:18

On, ja lankaan menin. Hyvä ystävä aprillasi jo aikaisin aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:19

Kyllä juksattiin puolenpäivän aikaan,kun olin kaupungilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:50

ei ole,
tai sitten olen senverran yksinkertainen etten ole edes huomannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:21

Tänään on ollut niin kiire ,että en ole edes kerennyt lukemaan paikallista sanomalehteä,että minkälaisen aprillipilan ovat tälläkertaa keksineet.Minua ei ole kukaan aprillannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:49

Nyt täytyy sanoa, että minun kavereillani on niin hidas älynjuoksu aivoissa, että ehkä
huomaavat vapun aikaan aprillipäivän olleen ja menneen.
Eipä taideta retkuttaa tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 19:33

Ei oo kukaan edes yrittäny.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 21:34

Ei kukaan onnistunnu aprillaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 12:52

Lehti yritti, potkupallon potkijan patsas Hakkapeliittapatsaan paikalle. Oli sen verran typerä juttu että sitä ei varmaan kukaan uskonut.
Yksi parhaista oli vuosia sitten sellainen kun lehdessä kerrottiin että Alko jakaa viinejä ilmaiseksi. Jako on pakko suorittaa sen takia koska pullojen korkki korkit ovat poksahtamassa pois. Viisi pulloa per asiakas ja omat korkit mukaan, mutta jokaiselle riittää. Tuokin oli sen verran omituinen juttu että en uskonut siihen kenenkään menevän. Seuraavan päivän lehdessä oli kuva jonosta jossa kymmeniä henkilöitä odotti Alkon oven edessä korkit kourassa - kuvassa näkyi myös hyvin selvästi naapurin ukko...