Kun katttaat pöytää, käytätkö lautasliinoja. Onko ne sinulle tärkeät? Valitsetko kuosin huolella.

Avainsanat: lautasliinat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 10:47

Käytössä ovat ja usein,useita avattuja paketteja ja vaihtelunvaraa on pöydälle panna.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 08:43

Käytän usein lautasliinoja arkenakin, mielestäni ne piristävät kattausta kuin kattausta. Lautasliinojen kuosin valitsen yleensä vuodenajan mukaan eli nyt meillä on keltavihreitä servettejä käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 08:55

Harvemmin käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 10:20

Mielelläni niitä ostan, laitan pöytään, mutta turhaa touhua. Harva meillä syöjä niitä käyttää. Korkeintaan lasten suun ja käsien pyyhkimiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 10:42

meillä ne ilmestyy jostain pöytään vähän sen jälkeen kun olen sen kattanut

kuositkin taitaa olla kohdallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:30

Meillä käytetään lautasliinoja erittäin harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2010 - 21:28

En käytä. Yksineläjällä täysin turhaa touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 21:41

En käytä arkipäivinä kotikäytössä..Sunnuntaisin tulee kyllä käytettyä..onhan niitä isot pinot...eri-värisiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 01:09

Musta tuntuu, että ne ovat isoäidin polven juttuja. Ihan kutsuja varten laitan lautasliinat, mutten esimerkiksi kutsuessamme vanhemmat kylään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 11:44

Lautasliinoja käytetään sunnuntaisin,jos on muitakin syömässä,kun me kaksi ja kuosi täytyy sopia teemaan.Muuten lautasliinan virkaa toimittaa talouspyyhe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 13:19

Ei niitä arkipöytään kateta mutta moni varsinkin vanhempi ihminen kyllä odottaa niitä ainakin jonkinlaisessa juhlakattauksessa ja silloin sellaiset kyllä löytyy. Tarvittaessa voi jokainen sellaisen ottaa itse sillä pöydän päässä niitä on aina korissa kymmenkunta aseteltuna.
Siis ei arkikattauksessa, mutta vähänkin juhlavassa (joulu, syntymäpäivät jne.) kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 08:51

Arkisin paperisia, samoin viikonloppuina jos ei ole vieraita ruokapöydässä. Juhlavimmissa tilanteissa kangasservetit ovat käytössä.