Mistä muistat Nikke Knattertonin?

Avainsanat: nikke knatterton

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 21:54

En minäkään muuta muista kuin Idan mainitseman "Niken". jos on lastenohjelma, niin niitä
en enään katso tietyistä syistä johtuen. Teletappeja joskus.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 07:26

lasten ohjelma

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 10:01

Hämärästi, mutta Lignellin "Niken" muistan sitäkin paremmin. Kyllä oli ilo silmälle siinä Tanssi tähtien kanssa -ohjelmassa. Oih!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:51

Juu kyllä muistan,eikös ollut lasten ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:00

noinkohan se sittenkään oli mikään lastenohjelma

sarjakuvia, filmejä, animaatioita

Sekä sarjakuvat että animaatiot sisältävät alastomuutta, seksuaalisia vihjailuja sekä absurdeja juonenkäänteitä.

"Tarinoissa esiintyvät usein hyväuskoinen malli Molly Moll, alamaailman kohtauspaikan Alibi-baarin emäntä Virginia Peng, Jalokivi-Juppe ja keksijä Leo Liuos. Poliisit (Polizei) eivät suhtaudu Nikkeen varauksettoman ystävällisesti vaan pitävät Nikkeä yleensä pilkkanaan. Sarjakuvassa poliisiin viitataan jopa sanoilla "valtiollinen väkivalta". Myös verottaja on usein irvailun kohteena. Tavallisesti rikoksen kohteet tai niiden teettäjät ovat yläluokkaa tai huomattavassa asemassa olevia henkilöitä. Niken ratkomat tapaukset saattavat päättyä jonkinlaiseen sopimukseen ja yhteisymmärrykseen." -wiki-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2010 - 21:38

Nimen muistan kuulleeni, mutta ei mitään mielikuvaa mikä tai kuka oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 14:19

Muistan, juuri syksyllä kun annoin noin sata videokasettia kierrätyskeskukseen huomasin niitä useamman nauhan. Eivät päätyneet myyntiin vaan kuski takavarikoi ne välittömästi itselleen...
Tässä tapauksessa siis muistan tuon mestarisalapoliisin VHS-nauhoista.