Tiedätkö mistä on kyse?

"Tätä on valmisteltu 10 vuotta", sanoi xxxxx johtava virkamies. Hänen mukaan ei mikään – ei tulvat, kuivuus taikka sodatkaan – pysty pysäyttämään hanketta.

Lisätty: 31.03.2010 - 20:52

www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...5255786002

Avainsanat: intia väestölaskenta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2010 - 22:51

OH-HOH ja biometriset tunnisteetkin ja koko hela hoito runsaassa vuodessa,tuntuu olevan mahdoton yhtälö.Lycka till ja sama intian jollain niistä 18sta kielestä.

Kysyjän kommentti

eiköhän tuo onnistu aito 'intialaisella täsmällisyydellä' , se vaan taitaa olla vähän eri juttu kuin mihin me ollaan totuttu ... kunhan nyt edes sadan mljoonan tarkkuudella ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2010 - 19:32

Vastaisin avaruusasema.Sanonkin kun on alla Intia ,porakaivo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 19:43

Väestönlaskennasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 20:38

Intian väestönlaskenta, joka päättyy ensi keväänä. Oliko nyt niin, että ohjeetkin on painettu 18 kielellä.
Otetaan sormenjälkiä ym, en muista kertoi tämänpäivän Iltalehti, joka tapauksessa on Intiassa
miljardin ihmisen suurin väestölaskenta käynnissä.Kysyjän mainitsemat sanat, lausui joku
virkamies suur-urakasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 21:35

Väestölaskenta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 01:50

Väestönlaskenta, vai mahdollinen harvennus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 09:47

On siinä duunia vähäksi aikaa, mutta mitäs sitten jos jo niistä lasketuista jokunen jäättää maallisen taakseen, niin mitenkäs sitten sormet laitetaan. Taitaa mennä luvut sekaisin. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 21:48

Pitäisi saada jokaiselle ihmiselle jonkinlainen "järjestysnumero".
Meidät suomalaisetkin "SOTUtettiin" aikoinaan. Et sillai!!