Oletteko Pietarin vierailulla käyneet katsomassa Mariinski teatterin esityksiä ? minä olen, ja pienen keksin päällä nauttinut ..

Kaviaaria ja Samppanjaa joita henkilökunta tarjoili pukeutuneena rokokoo vaatteisiin ja aikaan liittyen kieltä käyttäen, tuli mieleen , tämän teatterin kapellimestari vierailee HesassA.

Lisätty: 31.03.2010 - 21:16

on Mariinski teatteri nimeltään.

Avainsanat: mariinski teatteri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2010 - 19:11

pari kertaa olen Pietarissa tai oikeastaan en koskaan, koska se oli silloin vielä Leningrad.
kaikenlaisia nähtävyyksiä on tullut katsottua ja kierrettyä, mutta teatteriin en koskaan vielä ole ehtinyt.
aivan varmasti upeita esityksiä ja upea paikka se teatterikin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2010 - 17:00

Olen ollut Pietarin Marinski-teatterissa katsomassa paikallista "Giselle"balettia,hieno vanhanaikainen ympäristö,korkea,parvia päällekkäin,narikoita kerroksissa(>10v sitten),mutta ei ollut tarjoilua?!
Sen jälkeen Giselle-baletti on ollut mulle "keräilykohde",käyn näytöksissä aina,kun mahdollista mmssa Sylvie Guillem(kello kuuden asento-ballerina)ranskal.ballerina ja koreografi oli kerran vierailemassa Hgissä,lippu maksoi melkein tuplat,mutta oli ELÄMYS...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2010 - 18:37

Museoreissuja olen vaan tehnyt ja Eremitaasi on tullut tutuksi. Teatteritaide ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 18:43

En ole käynyt Pietarissa koskaan, en edes sen liepeillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 21:38

En ole Pietarissa koskaan käymyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 23:45

Venäjä on vielä vieras tuttavuus. Siivet vieneet muuhun suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 02:07

Venäjänmaalla on tullut käytyä vain Virossa, Pietari on outo paikka minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 06:55

eipä ole tullut käytyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 13:46

Ei ole tullut käytyä Pietarissa teatterissa.