Miten Wiskysieppo laulaa?

Lisätty: 31.03.2010 - 10:57

Tai se tutumpi versio: viskosieppo

Lisätty: 31.03.2010 - 11:43

Painovirhepaholainen. Viskisieppo piti olla.

Lisätty: 07.04.2010 - 10:46

Nyt on todellakin vaikea valita, kyllä niin mahtavia vedet silmiin kirvoittavia vastauksia tuli. Kiitos kaikille, mutta yksi on se mitä hain: tili tuli tili meni.

Avainsanat: wiskysieppo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.03.2010 - 18:00

Viskisiepon lauluhan kuuluu: tili tuli, tili meni.

Kysyjän kommentti

Kiitos, noinhan se laulaa. Taitaa olla hieman kaukaista sukua titi tyylle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2010 - 10:58

Karaoke-baareissahan niitä sirkuttaa,en ole ollut kuuntelemassa.Tässä lähiseudulla on yks,jossa jo päiväsaikaan lirkuttelevat ikkunan takana kuultua ja nähtyä, aika suosittua taitaa olla "Olen suomalainen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 11:33

sanoisinkos , et on aikas kaameeta kuuneltavaa .. ei kyl muistuta linnunlaulua ei .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 11:54

en ole koskaan kuullutkaan semmoisesta linnusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 13:15

Wiskysiepon laulu on aika örinää hermothan siinä menee ..viskosiepon voi olla paljon mukavampaa ja kauniimpaa kuuneltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 14:06

Se olen minä, karhean äänihuulteni syövän rapsutuksen jälkeen, astun karaoke laulajaksi : Sukkula Venukseen pukkaa aina laulun riemuun käheällä äänellä sekä Leonard Cohenin esitykset ja muu hauskuus, Minä oikeastaan vähän toisinaan loukkaannun kun äänestäni vitsaillaan, olen ollut 2,5 kk kun en kyennyt puhumaan lainkaan, KÄHEÄ ON VISKOSIEPON LAULU.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 16:28

yleensä aitoa tunnetta ja niin syvällä hartaudella että siinä jää kirkkokansakin veisuineen kakkoseksi,

eikä viskinsiepon laulua yleensä osaa arvostaa kukaan muu kuin viskisieppo itse ja harvoin hänkään sitä hetken päästä muistaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 16:53

Käheä-ääninen laulaja. Lentää myös laumassa. Viskisiepon laulua saattaa kuulla keväisin ja kesäisin myöskin pusikoista, rantaniityiltä ja jopa veden ääreltä. Yötä myöten viskisiepon lauluääni saa matalan jopa örähtelevän vivahteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 17:41

Näin kevään korvalla saapuu Suomeen erikoisiakin lintuja, tohkeimmat heistä talvehtineet
Suomessa.
Viskisieppo kuuluu humalahakuisten seuraan. Se on syntynyt evoluution tuluksena kalasta.
Saapunut Suomeen Pohjanmaan kautta/laulaa luikauttaa toistuvasti laulau hik, hik, hik.
Viskisieppo on pontikan serkku.

Lähteet:
nettiradio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 19:10

Hartaasti bassolla tai muuten alavireisellä altolla. Hyvältä kuulostaa omasta mielestään ja muut ottavat kirkkaampaa kestääkseen alaceen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 20:45

Sshsirpsh....sshsiprsh....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 23:44

Kat-ko-nai-seshh-ti ja takelll-elll-elll-en. Tiedoksi bongareille: tavattavissa laumoina Karaokebar Pata Ässässä ympäri vuoden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 02:10

En totta totisesti tiedä, mutta tarjoa Ida tuplawisky niin tiedetään. Ja paljon jäitä, kiitos.