Perheväkivaltaa käsittelevä kirja on ilmestynyt myyntiin. Kuka tunnettu henkilö on sen kirjoittanut?

Avainsanat: kirja lapsuus väkivalta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2010 - 21:03

Peter Franzen kertoili niin kiinnostavasti kirjasta ja sen taustoista Arto Nybergin ohjelmassa, että varasin jo kirjan kirjastosta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2010 - 07:38

Vaikeasta aiheesta kirjoitettu kirja. Onnittelut kirjailijalle rohkeudesta.

www.hs.fi/kulttuuri/artikkel...5255750097

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 08:59

Helppo juttu, Peter Franzen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 09:09

Luin juuri eilen tämän kirjan ilmestymisestä ja sen kirjoittaja on Peter Franzen.Näyttelijä kirjailijan äiti kannusti kirjoittamaan tämän kirjan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 09:42

Peter Frazenin esikoiskirja Tumman veden päällä on hänen kuvauksensa lapsuusajan väkivallasta,
taustana oma lapsuus.
Rohkeutta tuoda tätä aihetta esiin,jota esiintyy nyky-yhteiskunnassa isonevin määrin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2010 - 10:31

Olen arvostanut Peteriä näyttelijänä, ja taas nostan hattua sille, että hän miehenä uskalsi puuttua vakavaan aiheeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 10:31

Luin just HSn Antti Majanderin "arvostelun" esikoiskirjasta Peter Franzen s.-71 "Näyttelijä Peter Franzen astuu kunnioitettavasti kirjailijaksi".
(HSn kirjallisuuspalkinto parhaalle suomenkieliselle esikoisteokselle jaetaan 17.marraskuuta.Korkeintaan 12 ehdokasta nimetään lokakuussa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 13:05

Peter Franzen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2010 - 17:42

On niin uusi juttu että taitaa olla kaikkien tiedossa tuo nimi Peter Franzen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 21:42

lasinen lapsuus ja väkivaltaa. kipeitä aiheita.
monen perheen keskuudessa vaiettu asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 23:14

Peter Franzen.