uma
Kysytty: 23.08.2008 - 08:44

Mikä on lempiruokaasi? Juomaasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2008 - 09:58

Ruokajuomana vesi. Pastaruoat ovat herkkuani, samoin perinteinen lihamakaronilaatikko. Nyt pari vuotta sitten rupesi maistumaan kreikkalainen salaatti. Sitä voisi syödä joka päivä. Salaattiin rasvaisempaa fetaa, ei kevyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2008 - 09:57

ruokajoumana vesi, keskiraskaat viinit silloin kun siihen tilaisuus, täysin kaikkiruokaisena lemppareita löytyisi vaikka kuinka, mainittakoon nyt sitten pariloitu kala

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 10:14

vesi,punaviini,jotkut kasvisruuat,mutta en ole vegetaristi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 11:36

olen melkein kaikki ruokainen, eli kaikkia ruokia mitä tykkään syödä on lempiruokiani.
vesi on kaikist paras juoma, se vie janon parhaiten.
siideri, omppu, punkku on hyviä jos haluaa viikonloppuna vähän kännitellä.
kahvi- kermalla tai maidolla nam.
limut- jaffa ja pommac
maito

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 12:13

Melkein kaikki käy, joten hirveän vaikea valita. Sanotaan nyt sitten graavi lohi ja juomaksi valkoviini. Arkipäivänä juomana on kyllä vesi ja musta kahvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.08.2008 - 16:36

Kalakeitto ja kahvi maidolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 20:35

Itsevalmistamani hernekeitto.
Itsevalmistamani mehu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 22:56

Vaikeitapa kysyt, kylmä maito ja piimä lasi kaks päiväs parhait juomii arkena, syömingeissä taas lasi hyvää punaviiniä, Olvi olut taas sit saunajuomana,

Ruokapuoli onkin sit etten sanois kinkkisempi, (tietty ite tehyt/ei kaupan); kaalilaatikko, makaronilaatikko, keitot, muikkukukko, kaikki kalaruuat, lihapadat, eihän tästä tuu loppuu jos nää kaikki tässä, mut kais tiette hyvää on aina kun sen rakkauella valmistaa, sano isävainaakin...pitää olla syrän mukana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2008 - 18:13

itse en pidä kovinkaan punaisesta lihasta, joten mainioita vaihtoehtoja ovat kana ja kalaruoat. Olen perso upeille kastikkeille! mmmm... punaviinikastike.
juomana maito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 11:07

Lempiruokaa on lähes mahdoton nimetä. Jokin hyvä lihapata, esim. lamamspata maustettuna yrteillä. Hyvä punaviini on hyvää!
Arkiruoista keitot ovat ok.