Missä Euroopan valtiossa odotettavissa suuri tulivuorenpurkaus? Tiedätkö tulivuoren nimen?

Tulivuori on kolme kilometriä korkea, 70 kilometriä pitkä ja 30 kilometriä leveä. Sen kraateri on 450 metriä merenpinnan alapuolella.

Avainsanat: euroopan merenalainen tulivuori

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.03.2010 - 21:15

Tätäkö tarkoitat:
article.wn.com/view/2010/03/...l_italiaa/

Kysyjän kommentti

Jonin13 ja Idan oikeat vastaukset tulivat saman aikaisesti, mutta Idalle pisteet hyvästä linkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2010 - 21:14

Valtio on Italia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 21:15

Etelä-Italiassa, ja Marsili on tämän tulivuoren nimi.

Lähteet:
HS

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 21:24

Italia on valtio, tulivuoren nimeä en muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 21:34

Etelä Italiaa uhkaa tulivuorenpurkaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 21:38

Etelä-Italiaa uhkaa tulivuorenpurkaus, merenalainen tulivuori nimeltääm Marsili.
150 km Napolista. uhka on todellinen ja tsunamin vaara suuri.
Vuori ei ole vielä koskaan näyttänyt voimiaan. Onhan se hyvä jos voidaan etukäteen saada tälläistä
tietoa, voi olla siellä varuillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 07:17

Etelä-Italiaa se tulivuoren purkaus uhkaa ja nyt täytyy harkita kevään Rooman matkaa...jos se juuri silloin alkaa purkautua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 09:01

Vastaan samoin kuin Jonin13:sta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 20:34

Italiassa on ihan riittävästi muutakin kaaosta, mutta Berlusconille ei lisä pahaa tee.