Onko liikaa jos on 4v ikäeroa,koska oon 11 ja yks poika 15?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.03.2010 - 19:10

Tuossa iässä ihan liikaa seurustelukumppaniksi. Mutta kaveriksi sopii minkä ikäinen vaan. Yksitoistavuotias on vielä ihan lapsi. Ei silloin kuulu vielä seurustella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2010 - 18:56

Jos meinaat seurustelu mielessä..(eihän tuossa iässä kanata ajatella seurustelua) on vähän liikaa ikäeroa..mutta ihan kaverina,ei mitään meinaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 19:28

Odottele ihan rauhassa jokunen vuosi. Kyllä sitä vielä kerkiää. Älä ota paineita asian suhteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 19:30

Niinpä niin tosiaan seurustelumielessä on liian varhaista noille kaikille osapuolille. Hyvä kaveruus ja ystävyyssuhde sensijaan ei ikää katso. Kyllähän minäkin muistan vielä ihastumiseni ala-ja kansa-
koulussa(ei ollut peruskoulua) ja vielä 6 viikon jatkokoulu oli, niin kyllä sitä ihastuksia oli, mutta
ne oli haaveita ja unelmia. Ja Te nuoret asettakaa itsellenne myös haaveita ja unelmia, on sitten sitä
mitä vanhana muistella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:05

Itse olin aika nuori mielestäni kun löysin sydänystäväni. Olin tuolloin 14.vtta sama ystävä on minulla vieläkin ,enkä ole katunut.Nyt olen 58vtta. Pojat rupee kiinnostamaan justiin tuon ikäisenä.Onneksi mitä nuorempi on niin sitä tarkemmat vaistot on.Vaistotkin heikkenee iän myötä.Ystävät on aina tärkeitä nuorena.Ystävyys kannattaa kuitenkin ottaa ystävyytenä. Anna ajan kulua, keskity omien taitojesi kehittämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:05

vaikka sanotaan, nuorna vitsa väännettävä, niin ehkäpä ei päde tähän seurusteluasiaan.
kyllä te molemmat vielä ehditte, kunhan kasvatte. kavereita ja ystäviä voi olla vaikka minkä ikäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:09

Samaa mieltä edellisten vastaajien kanssa: odottelehan seurustelun alkamista vielä muutama vuosi rauhassa. Kyllä seurustelun aikakin vielä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:21

"Kaverina" iällä ei ole merkitystä mutta mutta "jos meinaat olla sen kaa" niin sitten ikäero on ehdottomasti sinun iässäsi aivan liian suuri!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2010 - 20:41

Kyllä minun mielestäni on. Vielä pitäisi olla tyttöjen jutut ja menot, eikä poikia ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:41

Mun tyttöystävä on 4 v mua vanhempi mut silti tykkään olla sen kaa....mut me ollaanki yli viiskybäsii ni ei sit enää sit huomaa ku on jo näi vanha.....Eli sit ku oot 25v ni ei 4v ikäeroo o enää mitää mut odota ny viel muutama vuas ni snaijaat näit systeemeit paremmi...;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:43

Odota nyt vielä muutama vuosi, kyllä sitä kerkeää poikien kanssa myöhemminkin seurustella vielä vuosia. Minusta sinä oot vielä liian nuori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 01:19

Kattokaa uudestaan, kun olette 21 ja 25. Luojan tähden, mä tapasin ekan poikaystäväni ollessani 17-vuotias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 11:56

Kyllä voit ootella rauhassa,kaikki aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 12:08

Olen samaa mielta edellisten kanssa.Odota vielä jokunen vuosi.