Onko muita valkosuklaan ystäviä? Jälkiruokavinkki, jossa on valkosuklaata?

Itse ajattelin tehdä pääsiäisenä päärynöistä, vadelmista ja valkosuklaasta jälkiruuan.

Lisätty: 29.03.2010 - 20:32

Kiitos ryppy linkistä. Valkosuklainen pääsiäispiirakka näyttää houkuttelevalta.

Avainsanat: valkoinen suklaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2010 - 18:08

Olin ennen valkosuklaan ystävä, en enää ja syytä en osaa sanoa mutta tässä pääsiäiseksi www.myllynparas.fi/portal/su...S+Reseptik

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2010 - 16:17

riikka-t.vuodatus.net/blog/3...-tiramisu/

varmaankin herkullista tuokin olisi. ja kalorit on nyptitty pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 16:51

Kotiin asti ei uskalla valkosuklaata tuoda koskaan, sillä se menee yhellä istumisella alas.
Minulla ei ole yhtään minkäänlaista valko-tai muutakaan reseptiä, johon laitetaan suklaata.
Jospa palisanteri sen keksi jo sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 17:14

Olen enemmänkin tumman suklaan ystävä. Mutta löysinpäs sinulle herkun tuolta Pastanjauhantaa ruokablogista, joiden vinkeistä väsäilen useinkin kaikenlaista hyvää. Istuu kuin nenä päähän tuohon toiveeseesi, mutta päärynät puuttuvat. Valkosuklaa-pannacotta, ole hyvä.

pastanjauhantaa.blogspot.com...taako.html

Lähteet:
Pastanjauhantaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 18:23

Olen valkosuklaan ystävä..Kiitos minunkin puolesta noista ohjeista..pitää kokeilläa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 19:30

Tykkään kyllä valkosuklaastakin,mutta en ole siitä koskaan mitään tehnyt,syönyt vain sellaisenaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:13

Kotiliesi 3.2 -Oli Valkosuklaakeitto, marjojen kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:27

Pakaste marjoja: mustikoita: vadelmia ym. ja lämmintä valkosuklaata lirutettuna päälle niin että marjat melkein peittyy! On syntisen hyvää!!!

Ragni Rissasen maan mainio ravintola Rivoli (Albertinkatu-Helsinki) tarjoaa tätä - välillä on listalla välillä saa "tiskin alta" ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:50

Pidän minäkin valkosuklaasta. Mutta jälkiruokaa en siitä ole koskaan tehnyt. Ajattelin kokeilla tuota palisanterin linkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 00:50

En varsinaisen valkosuklaan ystäväv,mutta tumman puutteessa menee,ehdottaisin valkosuklaa moussea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 15:36

Sehän on parasta.
Valkoinen Toblerone on yksi parhaista, mutta niin makeaa että pari palaa riittää.