Oletko koskaan laulanut iltatähdelle??

Avainsanat: iltatähti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 00:08

Oodi iltatähdelle,aika romantillinen ajatus,ei passaa joikata kuutamolla,antaa susien vaan ulvoa täyskuulla,eiks jeh?

Kysyjän kommentti

Jeh, jeh!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 00:01

Torstaina viimeksi, kuten niin moni muukin maailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 00:01

En ole vaikka on hyvä lauluääni mutta pilaantuu ulos tullesaan. Tosin mikä se iltatähti on kun pakkasella näyttää että on nappikauppa levällään. Lappeenrannassa joskus olen yrittänut niin portsari toivotti tervetuloa huomenna niin vastasin kun en en kerkee kun on pyydetty jo toteemiin ja monttuun sekä kolmeen lamppuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 00:46

Jos mä nyt alkaisin vielä tähän aikaan laulaa loilottamaan iltatähdelle, niin mä olisin
aika alta yksikön kuutamolla laulelemassa.
Ja tässä lähellä on sellainen sairaala jonne viedään semmoiset ihmiset, jotka luulevat
saavansa kalaa, pesuvadista onkimalla. Eihän viitsitä laulaa, eihän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 01:32

Laulaa luikuttanu oon, kuutamollakin. Voisin lähteä Sirkkaliisan kanssa yöjoikuulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:11

En muista sille laulaneeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:19

Laulaisin jos olis ääntä..möröt kyllä läksis karkuun,kun menisin laulamaan iltatähdille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 12:52

En, mutta syys- ja talvi-iltoina istun mökin penkillä tai makaan lumihangessa turkishaalarit päällä katselemassa taivaan kannen kauneutta. Kuuntelen hiljaisuutta ja nautin.