Uskotko teoriaan, että voisit voittaa jättipotin lotossa? Rikastuiko kukaan tänä iltana.

Avainsanat: lottovoitto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 22:30

En usko teoriaan voitosta, kyllä se on sitten se pikkuinen onnen ukko, jos jotain tulisi.
Lottoan vain 2 ruutua viikossa, joku kerran on 4 ollut oikein, mutta ei sillä vielä lennetä
nenäänsä edemmäksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 21:01

Pikku lotto on perinteisesti vetämässä. Kone arpoo numerot sekä tarkistaa ettei jää numerot mieleen

Lisätty: 27.03.2010 - 21:03

Ei voi voittaa jos ei pelaa. Tietysti muutaman euron voittaisin mikäli en lottoaisi. Ei ole tietoa tuliko lottovoittoja tänään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 21:01

En usko,kun en lottoa...se vie vaan rahat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 21:15

En lotonnut tälle kierrokselle olenkaan,en usko lotto voittoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 21:17

En usko haaveisiin .Vaikka lottoankin silloin tällöin kaksiriviä .Jotain hupia pitää olla .Se on niin pieni mahdollisuus että jostain muustakin ennemmin saa.Kuten viikigki lotosta tai ravista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 21:46

Uskonhan minä.En oo viel tarkistanu miten kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 22:04

Milli meni ohi ja yhdelle. Onko tämäkin uskonasia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 22:08

Enhän minä voi lotossa pääpottia enää saada. Minä olen sen kerran jo voittanut. Se on mamma.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 23:02

Mikseipä se rahallinenkin onni voisi joskus osua kohdalle. Ei kuitenkaan tänään, unohdin lottoamisen, niin kuin monena muunakin viikonloppuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 23:38

Mihin teoriaan tarkoitit? Siihen kyllä että enemmin sitä ihminen jää auton alle kuin saa lottovoiton. En ole vielä saanut tuta kummastakaan teoriasta, tosin lotto on tarkistamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2010 - 04:06

Et kai tosissasi kysy? Eihän kukaan sellaiseen usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:50

En usko tuohon teoriaan ollenkaan.Minulla on huonoa onnea kaikessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 13:46

tässä maailmassa teoriat on ihan muuta kuin käytäntö. sen päivän ku näkis että jotaan irtoo. mihin ne hiton voitot kaikki menee? luulis ny vähän irtoovan köyhällekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 23:13

Ne potit on niin"pieniä"suomessa.Suurin n.7milj.Ruotsissakin kymmeniä miljoonia euroja päävoitot muitten maitten sadoista miljoonista puhumattakaan.....Vaikka upeaa olisi se yksikin milli saada vaikka ei taida onnistua kun en koskaan lottoa.Aattelen,että jos Luoja on tarkoittanut minut rikkaaksi niin tulen miljonääriksi sitten ilman lottoakin.Ja toisaalta voin omistaa jotain paljon arvokkaampaa jota ei miljoonillakaan saa.....