Tilaatko paljon netistä tarvitsemaasi tavaraa, vai menetkö ennemmin kivijalka kauppaan?

Avainsanat: tilaaminen netistä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 23:05

Tilaan netistä shampoot ja muut hiustökötit, saan ne puolet edullisimmin rahtikuluineenkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 20:56

joskus musteita ja valokuvapapereita, magneettipapereita, t-paidan siirtokuvapapereita.

toisinaan DVD-kiekkoja saksasta kimppatilauksena kummipojan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:58

Tulee tilattua aika paljon, mutta kokonaishintakuluineen ratkaisee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 21:07

En ole kokaan tilannu mitään netin kautta..käyn mielummin kvijalkakaupassa..siellä saa penkoa ja hypistellä kaikkea kivaa...saa sormijuppaa samalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 21:22

Erätukkua käytän. Muutaman kerran olen tilannut itselleni ja lastenlapsille asusteita.
On helppo (pituus paino ja vyötärön mitta) ja osuu kohdalleen.
Pakettissa selvästi myös palautusohjeet tyytymättömälle asiakkaalle (en ole tarvinnut).

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 21:28

Minä menen mieluusti kaupaan itse .Se on mulle semmoista terapiaa että pääsee ihmisten ilmoille joskus.Ettei ihan erakoidu kokonaan.Haluun kyllä kokeilla vaatteeni jos niitä hankin.Numeroissa on suuria eroja johtuen eri tuotemerkeistä.Ainahan kaupassa vaikka on isokin, täytyy myyjä löytää.Minä osaan ottaa hihasta kiinni ja vaihtaa kuulumisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 21:51

En oo ikuuna tilannu netistä mitään.Käyn kaupassa ja maksan käteisellä ostokseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 22:24

En tilaa kuin joskus jonkun CD tai netti Anttilasta pussilakanoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 23:31

Kumijaloilla kivijalkakauppaan mieluummin. Musiikkia tilaan ja jotain taloustavaroita netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 00:18

Tilasin kerran keittiöihmeen,melkein satasen halvempi kuin oikeassa kaupassa,levyjä,kameran,Ameriikoista kerran,mutta seuraavalla kerralla lisäsivät karkean tullimaksun meidän päässä,se loppui siihen,Ainot ja T.Johansonin purjehduskirjan viimeksi.
Pitääs vielä lisätä,että Ainot olis pitänt ostaa ns.kivijalkakaupasta,olisivat tulleet pienemmät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2010 - 04:03

En osta netistä. Taidan olla sen verran vanhanaikainen että tavalliset kaupat kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:53

En tilaa,menen kauppaan ja ostan sieltä mitä tarvitsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 01:30

Jos tuntuu, että netistä ei koskaan voi löytää mitään, kokeile tätä www.fruugo.com/fi/fi/eur/

Jossain vaiheessa shoppailin netissä ihan liikaa etenkin vaatteita ja niiden palauttaminen oli turhauttavaa. Nyttemmin ostan kaupasta ja kokeilen jo siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 22:24

Pääasiassa muualta kuin netistä, mutta on joitain juttuja, jotka saa netistä helpommalla / halvemmalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 16:34

En paljoa mutta tarpeen mukaan.
Viimeinen "suuri hankinta" oli todella hyvä puhelin Kiinasta.
On myös tavaraa (esim. frisbeegolfkiekot) jota ei saa kuin tilaamalla ja usein vielä Amerikasta asti.