uma
Kysytty: 23.08.2008 - 08:28

Pitäsi alkaa viikkosiivous, kerroppa mistä lähtisi energia hommaan, että pääsisi alkuun?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2008 - 12:32

Jaa siivousurakka pieniin palasiin, niin se ei tunnut enää niin pahalta. Pidä aina välillä tauko ja kiittele itseäsi kun saat jonkun homman hoidetuksi. Kuuntele samalla vaikka hyvää musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2008 - 10:09

ei mitään poppakonsteja, senkus aloitat, ei oo vaikeeta kun muistat että voit lopettaa heti kun siltä tuntuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 11:10

niinku tuos aikasemmassakin kysymyksssä vastasin että siivota pitäs.
jään mä odottelemaan kans vastauksia, että mistä sitä energiaa saa.
ellen sitten saa energiaa sitä ennen jostain muualta.
kahvikupponen vois piristää ja tietty kahvi siellä kupissa. heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.08.2008 - 15:57

Pistät vaan hihat heilumaan niinkuin se mustilainen, joka pyykkiä narulle ripusti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 20:47

Aloita imurin kanssa kuntoilu, kun olet saanut vuodevaatteet terassille tuulettumaan.