Menin tänään lakkoon. Talousrahani eivät ole nousseet toivotulla tavalla?

Eikä edes avoliittoni tue minua pyrkimyksissäni taloudellisen hyödyn tavoittelussa.
Onko muita samassa liitossa olevia lakon haluisia?

Avainsanat: lakko talousrahat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 10:53

Varo ettei puolisosi hanki rikkurityövoimaa...vaikka facebookin kautta.

Kysyjän kommentti

Kiitos, voi hitsi tuotahan en tullut ajatelleeksikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 10:07

OK, lakkoon ja marssille vaan, onko bannerit valmiina? minä jo kirjoittelen punaisella isolla tussilla. samaan lakkoon liityn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 10:07

Millä tavalla lakkoilusi toteutuu.Miten avokkisi tämän lakon huomaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 10:20

Meillä taas käytiin tiukkasävyiset sopimusneuvottelut parisen viikkoa sitten. Saavutuksena oli talousrahojen korotus 1,5% ja 2-vuotinen sopimus.
Työaikakysymykset kuitenkin jäivät "hallituksen" ratkaistavaksi.
Nyt sitä sitten saa taas rauhassa kokkailla kaksi seuraavaa vuotta, ilman suurempia murheita.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 10:32

Mun ei auta mennä lakkoon, puoliso hoitaisi koko huushollin nokkaa naputtamatta.
Siksi olen niin solidaarinen, että teen osani mukisematta.

Lisätty: 27.03.2010 - 10:36

Ai niin ne talousrahat! Meillä on yhteensä vain yksi pankkitili, siltä maksetetaan kaikki laskut. Riitaa ei ole tullut. Mutta tulisi, jos kummallakin olisi oma tili. Miten jakaisimme yhteiset tulomme?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 11:42

;-D hyvä andek,aina sana hallussa,sieltä tosiaan helppo värvätä vaikka mihin hommiin rikkureita.
Voisin liittyä,mutta kun olen itsenäinen yrittäjä ja itseniyksinhuoltaja,ei passaa lakkoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 14:10

Rikkurit ovat olleet aika hyviä näinä päivinä. Voivat vaihtaa niihin. Kuka silloin menettää ja mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 15:27

Mitkä talousrahat?? Mennään vaan lakkoon niin varmaan useampaan huusholliin ilmestyy uusi ja nuorempi "taloudenhoitaja". Joskus minä vaan vähennän tekemistä...kuinkahan paljon sitä ilmaista työtä yleensäkin tulee tehtyä, itsekenenkin. Jos kaikki kotitalouteen liittyvä työ teetätettäisiin vieraalla niin siinä pyörtyis joka ukko...ei ne varmaankaan ajattele sellaista. Arvokasta työtä, miettikääpä sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 16:04

Toivottavasti saat kuitenkin lakkoavustusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 18:17

En tiedä mitä lakkoavustusta yksinäinen eläkeläinen saa kun posan pohja näyttä tyhjältä.
Tukea ei ole tulossa valtiovallan taholta ja rikkaita, ei sen puoleen muitakaan ole
pyrkimässä avuksi talouslakkoiluuni.
Mutta eipä ole lakkovartijaakaan näkynyt se hyvä puoli tässä yksinäisyydessä on.
Oottakaas vaan kun terassit aukeaa, niin kyllä vanhakin vielä jaksaa odotella sitä
talousrahojen antajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 19:13

Ala vapaasti lakkoon ja pidä pintasi.Minä kannustan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 19:15

Nyt on syytä hankkia uusi maksaja...etippä nyt lakon aikana..voi olla vanhalle tulee hätä,ja maksaa paremmin...voithan sanoa häneelle.. ole ilman ruokaa,kun ei liksat nouse..kun ei rahat riitä jukulauta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:13

Minä lyöttäydyn kanssasi samaan lakkoon, lopetetaan passaus. Jos palkkaa ei tule enempää.