Tippuuko teillä räystäät?

Avainsanat: räystäät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 09:06

Onneksi ei tipu, on kova asentaminen kun ne takaisin pitää noin korkealle laittaa, mutta vettä kyllä räystäiltä tippuu. heh

Kysyjän kommentti

Kiitos. Eihän ne räystäät todellakaan tipu vaan niistä tippuu vesi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 09:01

Siellä missä on katolla lumia niin tippuu .Kuivilta tietysti ei.Mutta lintuset leikkii ja ajaa toisiaan takaa. Olo näyttää lintujen osalta hyvältä. Pesäpuuhat heijastuu leikeistä.Lumi sullaa oikein rajulla otteella. Pälvet lisääntyy päivä päivältä ,lämpimissä rinteissä. Meillä terassit kuivuneet täysin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 09:09

E ole vielä alkanut tippumaan onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 09:13

no ei räystäät vaan vesi niistä kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 09:16

kaikkki on niin hyvin tehty että mikään ei tipu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 10:13

Räystäät ovat vielä pysyneet paikallaan,mutta vettä sieltä kyllä tippuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 10:17

ei tipu eikä lirise.
lumet katolta pudoteltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 11:50

Tippui,mutta palotikkaat saattaa tippua tai kaatua,kun ukot katolla pudottivat jää&lunta,meinas mennä palotikkaat mukana,tartteis jonkun korjata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2010 - 12:26

Piti oikein ikkunasta kurkistaa ovatko tippuneet, mutta ei, paikallaan ovat, eikä tipu vettäkään. Katto lienee lumesta vapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 13:00

Ei tipu kuin vesipisarat. Täytyi ihan tarkistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 15:31

Töistä tulin juuri äsken ja onneksi ei räystäät retkota pihamaalla. Vettä näkyy tippuvan ja männä viikolla tuli palotikkaat katolta alas lumikuorman mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 16:45

Ei tipu räystää vaan räystäiltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 19:25

Kyllä tippunut vettä koko päivän räystäiltä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:24

Ei ole vielä rytissyt, tikapuut tulivat viime talvena alas.