Pidätkö Anu Pentikin töistä?

Avainsanat: anu pentik

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 09:00

Kyllä pidän. Pentikin liike on sopivasti työmatkani varrella, jossa käyn ihastelemassa ja yleensä alennusmyynneistä ostamassakin. Viimeisin hankinta on punaiset kynttilälyhdyt.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 01:49

Posiolla on muistaakseni ateljee ja saman kylän likkoja kuiin itsekin. Kuusankoski. Mutta en ole oikein oppinut pitämään hänen taiteestaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 08:35

Tottahan toki, kunhan ei tarvitse ostaa niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:38

Kyllä pidän ,mutta ovat liian kalliita minun kukkarolleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:42

Kyllähän niitä katselee mielellään. Yhtään en ole hankkinut. Eivät ole kovin tarpeellisia.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:46

upeita töitä, voi vaikkapa viedä tuliaisina ulkomaillekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 09:18

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2010 - 11:52

En kovinkaan paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 15:44

En ole taiteen harrastaja, en suoraan sanoen ymmärrä taiteesta mitään.
Vain vanhat selvät maalaismaisemat latorähjineen menee tajuntaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 15:38

Pidän kovasti. Töistä sekä Anu Pentikistä.Yrittäjä isolla yyllä. Rohkea ja aikaansaapa.Meidän huushollissa on aika monta Pentikin esinettä.Olen saanut lahjaksi melkein kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 19:51

En pidä, ovat raska stekoisia ja kömpelöitä.