Onko teillä käytössä jokasään saappaat??

Itselläni on nilkkuri-malliset..missä vähän korkoa..ja jalat pysyy kuivina..

Avainsanat: jokasään saapaat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 19:02

Eipä ole, totuttelen tähän Keski-Suomen ilmastoon. Olen puhunut, että täytyy hankkia
sellaiset jokasään saappaat. Nyt kun tulee tuota lumi vesi keliä, niin hyvät talvikengät
menee ihan itte eestään, jos niillä tuolla lumisohjossa tassuttelee.
Köykäisetkin saisivat olla ja , että saisi "lennossa"jalkaansa..

Lisätty: 06.04.2010 - 20:08

Kiitos vastaukseni valitsemisesta "kurasaapas"jutussa Teille rakkaat kanssavaeltajat.

Lähteet:
oma- aivoriihi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 19:27

Mulla on Nokialaise paksupohjaise kotimaiset ,kunnon saappaa,joissa on jalan hyvä olla .Koskaan aikaisemmin ei näin hyviä saappaita mulla ole ollutkaan.kyllä maksoivatkin, ostin tyttärellenikin samanlaiset.Eikä niitä enään myydäkkään.Kauniin punaiset ,niitä pidän ahkerasti. Aikaisemmat saappaat ovat olleet kylmät ja vetoiset. Tuli aina jalat kipeäksi ,rupesin niitä karttamaan.Nyt taasen luotan saappaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2010 - 19:30

Vesikeleille kumpparit, muille keleille tavalliset jalkineet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 19:54

"Kuomat" jotka sain joululahjaksi ovat olleet todella kovassa käytössä, lähinnä koirailu lenkeillä. Loistavat ulkoilujalkineet : pakkasella ei varpaat palelleet tippaakaan ja eipä tunnu varpaat nyt kastuvan! - eli nämä on "joka sään saappaat" tähän vuodenaikaan!

Työkengät onkin sitten ihan eri juttu.... Silloin pitää hienostella:):)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 19:55

Mistähän moinen nimitys "jokasää" (nimihirviö)? Varmaan kauppiaitten myyntikikka. Jalkineita voi pitää säällä kuin säällä ja olla ilmankin mikäli haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 20:00

Nyt on semmonen vesikeli,etten saappaita laittais jalkaani,semmosta luistinrataa täällä kaupungissa,mieluummin piikkipohjaiset jalkineet.Mun jokakelin jalkineet on vaelluskengät,jotka on paksua rasvanahkaa ja kait goretex-kalvoitettu,marja-ja sienimetsään on sitten Kontiot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 20:13

Minulla on joskus ollut jokasäänkengät, jotka hajosivat vanhuuttaan. Pitäisi ostaa uudet; ajattelin katsella saisinko Stockmannin hulluilta päiviltä hankittua. Nuo tulevat työkäyttöön. Muulloin kävelen vaelluskengillä ja mökillä astelen sateella Nokian villavuorisilla saappailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:03

Joskus vuosia sitten oli sellaset. Nyt on GoreTexit ja niillä männä rämmin säässä kuin säässä ympäri vuoden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:11

Kumpparit löytyy eteisen nurkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:16

Sellaisia ei minulla ole,on vain tavalliset kumisaappaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:20

on

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 08:12

On. Jokaiselle säälle omansa. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:55

Tavalliset kumisaappaat löytyvät eteisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 20:18

kyllä saappaat löytyy ja jalat pysyy kuivina rannoillakin kolutessa,
muttei tulisi mieleenkään lähteä niillä helteellä kuivia kankaita tarpomaan,
siis ei ne ole jokasään saappaat, onkohan sellaisia olemassakaan?