Jos ostat suklaamunia Pääsiäiseksi, niin mikä on suosikkisi?

Lähden juuri ostamaan Fazerin Mignon-munia. =)

Avainsanat: pääsiäinen sulkaamunat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 16:54

Mignon kuuluu pääsiäiseeni. Lisäksi saatan ostaa sellaisia pieniä suklaamunia, joihin ei mahdu yllätysleluja sisään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 16:37

ei niillä ole väliä kunhan vaan ovat pöydäällä koristeena..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 16:39

Kaikki käy missä vaan on suklaata. Ne Mignonit ovat tietty aivan ihania.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2010 - 16:41

Ei ole suosikkia, kun en tiedä suklaamunista mitään. Ennen oli mignon-munia kun lapseni oli pieni. Sen jälkeen ei ole tullut tutkailtua pääsiäismunia yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 16:54

Jos ostaisisin tai söisin,niin kait se Mignon olisis se ainoa oikea,pitäisisisisköhän kipasta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 16:56

Kaikki suklaamunat on hyviä lukuunottamatta Kinder-yllätysmuniä.
Munakasta pääsiäistä sinulle toivottelen!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:36

Ostin tänään aika paljon erilaisia juttuja. Tiedän, että tulevana sunnuntaina ovellemme saapuu toinen toistaan kauneimpia noitia. Teen aina valmiiksi pienet pussit , joissa on vähän sitä sun tätä.
Fazerin pääsiäismunat ovat suosikkeja. Luulen, että ovat myös taattua tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:41

Mignon on suosikki ilman muuta. En osta yhtään kappaletta. Tulee siis takuu varma
munaton pääsiäinen suklaan suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:50

Yksi Mignon-muna on pakko saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 20:26

Katson vaan missä kauneimmat kääreet. Itse ei tule syötyä, joten maku on jo toisten murhe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 20:33

Kauniita pitää olla,mitä on kiva ojentaa..pikku noidille..merkillä ei väliä,vaan näöllä..on mukavia suklaa-pupuja myös hankittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:16

Mignomit ne parhaimpia ovat. Mutta tänään jouduin ostamaan kaksi muumi munaa, joka päivä olen viikon verran ostanut niitä varastoon. Ja koko korin luovutan lapselle ensiviikonloppuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:45

En tiedä mausta,mutta ostan isoja suklaamunia ja pääsiäispupuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 08:09

En osta munia. Lapset saavat niitä kotoaan ihan riittävästi. Ihailen vain kauniita päällisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:59

En osta nykyään enää pääsiäismunia.Lapset sen verran jo isoja,että ostavat itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 09:16

halvimmat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 08:13

Jokaiselle perheenjäsenelle ostan Mignon munan.....namm..