Aiotko valehdella rakkaimmillesi?

Mitä karmeaa aiot keksiä tapahtuneeksi?
Mikä on kauhein aprillipila minkä tiedät? Entä hauskin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 13:58

Olenhan minä sitä tehnyt ja teen vastakin. Kutsuisin sitä enemmän jekutteluksi, silloin kun haluan tehdä oikein mojovan yllätyksen. Siinä tapauksessa tarkoitus pyhitää keinot. Olen siinä kyllä usein onnistunutkin.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 13:33

joskus koulussa , kun reksi pyysi hakemaan minut ja kamuni nelikulmasta kolmioo luokasta .. siitä kuulen vieläkin , kun rinnakkis luokassa josta sitä haettiin oli meitin " jengiläisii ".. :) en ole miettinyt miten jekuttaisin, mut olen kyl maailman huonoin juxsaaja .. alan ain nauraan eikä pokapidä millään.. mut minua on kyl tosi hyvä jumauttaa .. vaix olenkin vihreäsilmänen niin nois jutskis olen niin sinisilmäinen :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2010 - 13:40

En aio, eikä nyt muistu mieleeni mitään aprillipiloja. Niitä on hyvin vähän harrastettu meidän perheessä. Itse elämä on jo välillä sellaista pilaa, ettei tarvita tekemällä tehtyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 14:13

Nuorempana tuli jekutettua, nyt tahtoo koko aprillipäivä unohtua kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 14:13

Valehtelu on liian voimakas ilmaisu pienelle pilalle,niinkus armeijan vesipeti tms.Just nyt ei tule mieleen aprillipiloja,aikanaan eli aion.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 14:18

Joskus nuorena poikana koko työpäivä tärvääntyi "arinahöylää"etsiessä kun olin ekaa kertaa raksalla töissä.Juoksin muurarit timpurit ja mestarit kysellen missä "höylä"olisi vaan ei löytynyt.Siis uuninpohjahöylä jota ei varmaan tänä päivänäkään ole keksitty...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 14:38

En ole koskaan .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 15:37

Pieni valkoinen valhe olisi paikallaan.Puuttuu vain yksi se rakkain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:41

Aikoinaan teollisuudessa kun ei ollut happipulloa.Konkari antoi pojalle ämpärin ja pyysi hakemaan happea. Poika palasi ämpäri täynnä vettä ja sanoi herra on hyvä ja erottaa hapen siintä itselleen

Lähteet:
Ei kaikki mene lankaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 18:55

skoijata ainakin yritän, joskus onnistuu, joskus ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 22:23

Nuorempana tuli harrastettua kaikenlaisia piloja..mitkä ovat jo jääneet unholaan..Nyt annoit kivan virikkeen pitää pohtia..mitä kivaa narraisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 07:49

Luin ensin ihmeissäni tuon kyssärin: aitko valehdella rakkaimmillesi... miksi minun pitäisi valehdella tarkoituksella. Mutta aprilliahan sinä tarkoititkin. Ei riitä huumori vastapuolella, joten paras on vain pysytellä totuudessa aprillipäivänäkin.