Mistä johtuu ,että huoni onni seuraa perässä koko ajan.?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 10:31

Potki persuksille sitä onni nimistä resupekkaa, kaipa se joskus pyyhkäisee ohitsesi,
Jättää Sinut rauhaan, silloin et voi surra huonoa onneasi, vaan iloitset saavutetusta
onnesta. Ja pianhan ne pikkuvirpojat tulevat vitsojensa kanssa virpomaan huonon onnen pois.

Lisätty: 06.04.2010 - 17:53

Kiitos käyttäjien valitsemaasta parhaasta vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 09:36

Jos sen tietäisin,niin lakkaisi seuraamasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 09:39

Silloin on huono onninen, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 10:02

syy voi olla myös omassa itsessä,
käyttäytyy samalla tavalla, vaikka olisi pitänyt oppia omista virheistään,
hakeutuu samantyyppisten ihmisten seuraan kuin aikaisemminkin,
jatkaa samaa rataa kuin ennenkin,
ei opi virheistään.

täytyy tehdä remontti elämässään, kääntää huono onni hyväksi onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 10:13

pitää laittaa piste sille huonolle onnelle .. ja hiukkasen positiivisyyttä, niin kyl se aurinko paistaa risukasaankin .. oma kokemus :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 10:23

Ei aina onni voi kukoistaa vaikka kuinka yrittäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 10:26

Käytä sitä hyväksesi. Jääkiekon MM-kisoja varten muista lyödä vetoa Suomen vastustajien puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 10:43

Tarvitset skarppausta elämääsi.
Palisanteri sanoikin oleellisimman. Huono onni on useimmiten huonoa valmistautumista. Hyvät asiat eivät tule itsekseen, vaan niiden eteen pitää tehdä kovaa työtä. Työ- ja yksityisasiat eivät ole tässä suhteessa kovin erilaisia.
Mieti kaikkea mitä aiot tehdä, että "onko tässä järkeä"? Jos ei ole, jätä väliin. Se onkin jo "hyvää onnea", että tullut tehneeksi sitä.
Juice Leskinen sanoi, että jos lähtee panemaan elämän risaiseksi, se todella menee risaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 11:30

Onneen on vain yksi tie ,lakata murehtimasta asioita.Jotka ovat voimiemme ja tahtomme saavuttamattomissa.
Vaihda Onni Toivoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 11:31

Kaikki eivät ole syntyneet ns. "hopealusikka" suussa. Hannu Hanhet ovat aina olleet eri ihmisjoukko.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2010 - 11:49

Lähde sinä seuraamaan sitä hyvää onnea, niin kyllä se huono onni unohtaa sinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 12:28

Täyskäännös ja suunta ohi epäonnen;palisanterilla olikin kaikki olennainen remonttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 12:58

Se kääntyy vielä onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 16:31

Muista: mikään ei kestä ikuisesti, ei edes huono onni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2010 - 18:44

Kyllä se vielä ohi menee. Harmaimmallakin pilvellä on kultareunus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 19:52

pidä vauhtia yllä niin se pysyykin siellä perässä eikä saavuta koskaan