Monta yökyöpeli Napsulaista vielä valvoo? Tuli juuri paikallislehti ja sooloilen Napsun ja Huutonetn välillä

Avainsanat: terveisiä kaikille. en malta vielä käydä nukkumaan kun yöaikaan täällä on mielenkiintoisinta puuhailla rauhassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 04:48

Huomenta Timppa, tuli juuri herättyä.

Kysyjän kommentti

Aoikaisin sinäkin heräät

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 03:19

Huomenta kaikille aamun valvojille!
Formulaharjoitukset(kin) täytyy katsoa suorana. Ainakin näin alkukaudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 06:30

Nukuin liikaa kun Melbournessa näkyy olevan täysi rähinä päällä. Hyvää Päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 08:28

Häpeä Sirkkaliisa, nukuit öiseen aikaan kun kaverit vielä väsäs töitä täällä.
Nousin ylös puoli seitsemän aikaan.Sori, tähän kysymykseen olisi pitänyt vastata yöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 10:26

Voi voi Timppa vieläkö sinä täällä netissä olit kun minä jo unten mailla,katsomassa elokuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 13:33

Ei ollut yököypeliä täällä..kun nukkui makeita unia....voihan olla,että viikonloppuna on tämä yököypeli täällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2010 - 18:35

Olin käynyt hieman aiemmin nukkumaan.