Onkos sinulle koskaan sanottu..että sinulla on kaksoisolento olemassa?

Avainsanat: kaksoisolento.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 09:09

On sanottu, muutaman kerran. Aika ihme sillä en ole lainkaan tyypillisesti suomalaisne näköinen. Eräs mieshenkilö taannoin, jo vuosikymmeniä sitten luuli minua veljensä tyttäreksi! oltiin eräillä kutsuilla ja sekä hänen sukulaisllaan että minulla oli sattumoisin myös sama etunimi. Täytyihän se asia korjata. Myös ulkomailla on tultu tervehtimään ja sanottu jonkun uppo-oudon ihmisen nimi.
nuorena opiskelijatyttösenä opiskeluapaikkakunnalla oli kiertänyt huhu että sen vuoden vuoden Miss Suomi on siinä oppilaitoksessa. Ihmettelin vähän ja joku nuori mies rohknei sanoa että olivat tulleet oikein joukolla missiä katsomaan! Yhdennäköisyyttä todella on kun katsoo omia ja ko. henkilön saman ajan valokuvia.

Kysyjän kommentti

Mukava tarina.Kiitos...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 21:27

Kyllä minulle on sanottu montakertaa,kaksois olentoni on julkkis,enkä nimeä häntä tässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:28

On,mutsi aikoinaan sanoi,että muistutan Ruotsin Carola(sitä laulajaa) kait silloin oli pyöreät posket,mutta yks norjalainen "julkkis" on kuulemma kaksoisolentoni,tiedä häntä,hassuja juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:30

Kerran elämäni aikana joku oli jossain nähnyt samannäköisen naisen.Joka puhui ihan samanlailla Mutta siitä on tosi kauan aikaa.En ottanut sitä tosissaan.Ei kovin montaa kopiota.Ei vastaankaan ole kävellyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:41

Kyllä veljeni sanoi ennen joulua kun muutin lähelle siskoani asumaan, että ovat kaksi länkkää, toinen länällään toiselle puolelle ja toinen toiselle,
Kait muistutamme kaksoisolentojamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:51

Kyllä vain,jopa oma äitini on melkein jo jutellut eräälle henkilölle jota minuksi luuli ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:51

Joo Paavo Matti Juhani Leskinen. Tosin ei enää olemassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2010 - 22:32

Onhan minua sanottu vaikka minkä näköiseksi mutta en tiedä itse ainakaan kuka voisi olla kaksoisolentoni. Toivottavasti ei kukaan. Saisi raukka kärsiä jos olisi minun näköinen. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 22:34

Kyllä vain. Kuulemma useampi. Jopa ystäväni ovat erehtyneet henkilöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 09:15

On sanottu,serkkuni Ruotsissa asuessaan luuli yhtä naista minuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 10:32

kyllä eräs turkulainen näyttelijä punapää hänkin , niin väittävät ja tulevat oikein kysymäänkin, et olenkos hän.. usein katsovat pitkään, kunnes huomaavat , et ei taida ollakkaan.. no hauskaahan se on useinmiten.. niin ja kerran myöskin tuli yx huppelimies kysymään , et missä on pertti .. no siitäkös riumu ratkes.. hän vaan kysyi siks , jotta uskaltaakos tulla hakemaan minua tanssimaan ( olin laivan ravintolassa iltapäivätanssin aikaan ).. sanoin vain , et vahinko , en ole pressamme , enkä häntä kylläkään muistuta millään muotoa, no ehkä tukanfäriltä ,... mut tansimaan kyllä voin lähteä , jos tälläisenä maanmatosena kelpaan .. hehee naurattaa vieläkin :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 10:52

Kyllä minulle kerran eräs mies näin väitti että, minulla olisi vantaalla kaksoisolentoni. On enpä sielläpäin pajoa liiku.Ja ei kyllä ole koskaan kohdalleni osunut.olen myös kuullut sanottavan että,jokaisella ihmisellä olis kaksoisolento. Mutta en tiedä uskoa tähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:54

Kyllä on joskus käynyt niin, että joku minulle täysin vieras henkilö on tuttavallisesti sanonut:"No, hei, mitä sinulle kuuluu?"Olen kohteliaasti yrittänyt selittää, että tässä taitaa olla nyt joku erehdys.Kuulemma olin samannäköinen jonkun toisen kanssa.Sattuuhan sitä kaikenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2010 - 18:20

Ex-anopin kanssa olen käynyt tiiviin keskustelun siitä miksi olin vieraan miehen kainalossa kävellyt kylän keskustassa. Piti kauan selittää ja melkein etsiä todistajat etten ollut lähelläkään sitä kylää silloin. Minun näköisiä mahtuu 13 tusinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:39

On sanottu vuosia sitten... Mitäpä tuosta...
On minua luultu työnantajani tyttäreksikin ja jopa vaimoksi, vaikka ulkonäöllä ei ollut tekemistä asian kanssa. Luuloja siis... Missään vaiheessa en liikkunut edes samoissa porukoissa... Mieli tekee kepposia itse kullekin.. Hihna luistaa useammalla kuin arvaakaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 21:38

eipä ole kukaan vakavissaan väittänyt muuten paitsi kerran busissa kaksi keski-ikäikköä tuijotteli pitkään ja supisivat keskenään, vihdoin toinen rohkaisi mielensä ja tuli tankero-kielellä tiedustelemaan mitä mr xxxx (yksi englantilainen sarjafilmidekkari) tykkää Suomesta ....

pakko oli tuottaa heille pettymys ja vastasin puhtaalla stadilla