Jos hankkisit uuden sohvan, olisiko se minkä värinen? Suositko nahkaa vai kangasta.

Avainsanat: sohva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 22:02

Ostin joku aika sitten kangaspäällysteisen tumman sohvan. En kyllä tunne kankaita mutta kun kädellä pyyhkäisee niin huomaa että käsi on käynyt. Vanhan vein parvekkeelle jotta saa makoisat kesäunet. Nahka on helppo pitää puhtaana mutta aika hiostava materiaali

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 21:18

Minä ottaisin kangaspäällysteisen valkean tai vaaleahkon soffan. Meillä ei ole pienokaisia eikä kotieläimiä vaan sotkisimme sen ihan itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:18

Uusi sohvani voisi olla terrakotan värinen,mutta siinävaiheessa,kun minulla on varaa uuteen sovaan värimakuni on jo muuttunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:39

Muutama vuosi takaperin vasta hankin terrakotan värisen sohvan...että on loppuiäksi sohvaa..On kankainen samettimainen..
Tyttären lapsella vanha sohvani..kun sen halusi..olin kyllä luvannutkin sen joskus hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 22:02

Muutamii vuosia sitten tuli hankittua tuo kulmasohva 3+4 istuttava Suomi soffasta, kun sai ite päättää (koota/teettää siellä, kesti viitisen viikkoo) kankainen (kun mukelot oli pienii, niin nahkanen oli paras vaihtoehto), tosi kestävä kangas ja pitää kuosinsa, ja sininen tietty, jos nyt pitäis hankkia uusi sohva tekisin saman valinnan, mallin ja värin suhteen...
www.suomisoffa.fi/tuotteet/m...asohva.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2010 - 22:45

Vain ja ainoastaan kangassohvan huolisin asuntooni. Väri voisi olla vaikka helmenharmaa tai sitten ihan punainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 22:51

Nahkahuonekaluja en huoli huusholliini. Vaalea, helppohoitoinen, kankainen, kissankynnet kestävä, helposti pestävä. Jos tällaisilla kriteereillä löytäisin, niin ostaisin oitis. Nyt istuskellaan vanhassa punaisessa sohvassa, joka itse asiassa on mukava, mutta jokseenkin kahden katin kanssa kulahtanut. Mutta koti on koti ja asumisen jäljet näkyvät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 23:16

Hankin muutama vuosi sitten toisen kukkapurkin värisen sohvakaluston, joiden takia muutama lehmä on saanut lahjoittaa suurimman elimensä.
Tällä kertaa valitsin pehmeämmin topatun. En osaa edes kuvitella itselleni kangassohvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 09:24

Hankkisen nahkasen sohvan ,että kestää kovaa kulutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 11:17

tämä meitin kulmasoffa on sinisen seallinen vähän kuin yönsininen , en kyl muista tätä väriä ja kangas on ainakin liikkeen mukaan helppohoitenen , paksu ja hyvä pitää puhtaana ,pitää ryhtinsä ja oli kyl hieman hintavakin, sekä korkeilla jaloilla , jotta imurilla pääsee sinne alle hyvin imuttamaan , niin raskittiin ostaakin tämä soffa sillä mielellä, et ei sit taas sitäkään uusita ainakaan 20v .. noo se jää nähtäväksi ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 11:40

Kangaspäällysteinen ja väriltään vaalea. Tyynynkorkuinen käsinoja ja riittävän suuri (pituus/leveys) "sohvaperunalle"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2010 - 18:10

Ostaisin varmaan kauniin vaaleanharmaan nahkasohvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:53

Uusi sohvani olisi punainen tai tumma, melkein musta kangaspäällysteinen kulmasohva tai divaani.