Oletko liukastunut tänä talvena?

Itse onnistuin kaatumaan sisätiloissa sunnuntaina. Tulin lumisilla kengillä kaverini luokse ja laskeuduin muovimatolla peitettyjä portaita, kun lensin pyrstölleni ja pari porrastakin siinä samalla. Oikeastaan vasta tänään olen voinut istua ilman, että sattuu... Nousen ja istun kuin hidastetusta filmistä.

Ulkona olen liukastellut parkkipaikalla, mutta onnistunut pysymään pystyssä. Enemmän olen ollut huolissani siitä, ettei pappakoira liukastu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 08:43

Olen vielä ainankin pysynyt tolpillani toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 06:15

Uskaltaakohan vastata, että en... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 06:59

En ole vielä,mutta kiperiä lähitilaanteita on ollut monta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 07:13

Viime talvena vedin kahdet pahat "pahkat". Sain olkapääni todella kipeäksi, toipuminen vei yli puoli vuotta, eikä vieläkään ole ihan entisensä - venyttelyllä siitä kyllä selvitään. Tänä talvena olen yrittänyt liikkua varovammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 08:04

En ainakaan vielä, mutta läheltä piti tilanteita jo useita. Kyllä siinä on kädet räpsyneet, kuin lentoon lähtevällä linnulla ja tasapainoa olen hakenut kiivaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 08:56

tavallaa luikastunu pari kertaa, pystyssä kuitenki pysyin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 09:30

Olen pysynyt pystyssä, minulla on tuo hyvä kavaljeeri rollattori, jos sen kanssa kaatuu,
niin sitten ei pystyssä pysy mitenkään. Kepissäni, on muuten valkoinen on piikki.
Siskoni soitti esim. tänä aamuna , että on tosi liukasta ulkona.
Kaatumisessa tulisi muitakin ongelmia, saisi Pekka Niskakin töitä kun hinaisi minua pystyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 09:32

En ole liukastunut.Ja en kyllä sitä toivokkaan ,koska pelkään että olkapääni lähtee paikoiltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.03.2010 - 09:50

Eilen illalla viimeksi. Onneksi kerrankin piti tasapaino minut pystyssä enkä rojahtanut pitkin pituuttaani kohti seinää. Maahan katsoessani saan peilata onkos tukka hyvin ja näkyykö kello.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 12:00

Kyllä, työpaikallani liukastuin ja sen seurauksena nikkalani nyrjähti niin että sain useamman päivän sairasloman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 12:00

Melkein tilanteita ollut aikas monta,nykyään tosi varoen liikuttava,kun meillä päin on jalkakäytävät vedetty koneella ja jäänyt liukastakin liukkaampia paljaita jääpaikkoja,jotka yllättää kulkijan.Samoin kuin illuusion,on enempi hirvittänyt pappakoiran liukasteleminen,ettei vaan tee spagaatia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 17:35

Yhden kerran alkutalvesta liukastuin...salaman nopeasti meni jalat pois alta.. ja olin maassa pitkin pituutani..ei onneksi sattunut..äkkiä ylös ja vilkuilu ympärille..miten moni näki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 17:48

viime viikolla kanttas että kädet on mustelmilla onneksi ei mitään vakavampaa. Kyllä lähti makeesti ja suoraa turvalleen loskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2010 - 18:05

Olen, mutten kaatunut onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 18:58

Täytyy kiittää yläketaan. En ole kaatunut. Onneksi ,kuikahan kävisi se jää arvoitukseksi.Joskus on jää niin petollisesti piilossa että tulee ko salama kirkkaalta taivaalta.Ei siinä auta, kun antaa mennä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 19:24

En ole vielä tänä talvena liukastunut, kuuluisat viimeiset sanat (ko)????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 20:03

Ohhoh, aika moni on pysynyt pystyssä... itse olen vetänyt flipat aika monesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 20:48

Paranemisia sinulle, minäkin olen kaatunut ulkona ja sisällä, lunta tulee kenkien mukana ja hups heijaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 20:56

Fiina-koira vetänyt parikertaa nurin liukkaalla kohdalla,
nähtyään naapurin uljaan Lassie uroskoiran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 23:06

hyvin on pysytty pystyssä, tosin ison osan aikaa sulalla maalla