öö siis olikohan se sitte se pallo tän venäläisen mielestä ?

www.uusisuomi.fi/viihde/8816...ui-1000000

Poincarén topologinen arvoitus väittää, että n-ulotteinen monisto, jolla on tiettyjä n-ulotteisen pallon ominaisuuksia, on n-ulotteinen pallo.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 19:26

Tämä oli nyt täys hebreaa tai jokin salakoodistokieliviesti....n-ulotteisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 19:17

Niinhän se on. Torakat ovat venäläisten aivo-juttuja... Moji tarakani vsekdaa sa mnoi. Niin se on.
Venäläinen sielu on se suuri ja ihmeellinen asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 20:14

Hölmö mies kun ei raha kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 20:21

No jo on kumma, taitaa miehellä olla jo niin paljon rahaa, että ei ehdi alimmaisia tuulettamaan.
Vai onko se torakkapesä siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 09:49

Hänellähän on onnellinen olotila eli on tyytyväinen. Ei kaipaa rahaa eikä kuuluisuutta vaikka sitä hänelle kultalautasella tarjoillaan. Ei taida olla montakaan hänen kaltaistaan. Muistui surullinen juttu mieleen siitä saksalaisesta liikemiehestä, joka hyppäsi junan alle, koska oli menettänyt miljoonia pörssiromahduksessa - ei auttanut, vaikka tämä oli vain murto-osa hänen omaisuudestaan. Einsteinin sanoin: kaikki on suhteellista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 18:48

Ei ilmeisesti ollut rahantarvetta..kun ei raha kelvannut..harvinainen tapaus todella.