Vaihdatko verhoja useasti? Kevät häämöttää, laitatko kesäksi kevyemmät verhot ikkunoihin. Mikä suosikki kuosisi ja värisi?

Avainsanat: verhot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 14:52

Minulla on talviverhot ja kesäverhot erikseen. Ainakin yhdet jompaa kumpaa lajia hankin joka vuosi. Tykkään vaihdella verhoja, kun huonekaluja ei voi vaihdella. Tosin nyt olemme hankkineet keittiöön uuden ruokapöydän tuoleineen. Verhokankaissa on kaikenlaisia..puuvillaisia, pellavaa ja hillittyjä kuvioita tai värejä yleensä. Ei ruutua eikä raitaa koska niistä en pidä. Kesämökin verhot uusin viime vuonna. Siniset ja niissä on pieniä laivoja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.03.2010 - 13:46

Olen ollut jo pidemmän aikaa kuurupiilosilla -leikkiä eräiden vaaleiden verhojen kanssa. Verhot voittivat joten maatkoon piilossaan edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 13:49

Minä muutin uuteen pytinkiin ennen joulua ja en vaihda ensikesäksi ainakaan uusia verhoja.
Verhot otettiin vähän sillä periaateella, että käyvät sitten joka vuodenaikaan.
Ennen kyllä olin ahkera verhojen vaihtaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 14:00

Vaihdan verhot kyllä. Sanansijaa ei ole kuosiin, väriin ja muotoon. Hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 14:05

Samat ruutukuosiset saapi kelvata köökin puolella ja salissa samoin,mitä niitä turhaa....kuluvatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 14:58

Samat verhot on ,mitä viime syksynä vaihdoin.saa olla niitä on vaikea vaihtaa,kun olen liian lyhyt,eikä ole hyviä tikkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 15:14

Verhot vaihdan näistä talvisista keväisempiin pääsiäiseksi, jos innostusta riittää, niin sitten vielä juhannukseks vaihdan verhot, talvella kuosina punaista ja paksumpaa yleensä, pääsiäisen aikaan vihreää/keltaista ja kesällä aika neutraaleja värejä, mutta vaaleita kuitenkin, yleensä ostan valmisverhoja (polyamidia; kestää käytössä ja vesipestävät), jotka käsitelty aineella, joka poistaa sähköisyyden, näillä mennään, p.s. kukahan tulis peseen ennen verhojen vaihtoa ikkunat:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 16:40

Meidän huusholliin vaihdetaan kesäverhot ihan pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 16:49

En oikeastaan vaihda verhoja koskaan, paitsi silloin harvoin kun ostan uudet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 17:44

Keväisin ja syksyisin olen bruukannut vaihtaa. Suosikkikuosia tai väriä ei ole. Kaikissa mahdollisissa taitaa löytyä. Kaikki elämän varrella ostetut ja saadut verhot ovat tallella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 18:12

Sillloin kun siltä tuntuu... ei tartte olla kesä tai talvi... Ja jos näkee semmoset kivat kaupassa, niin ostan... Fiiliksellä teen tuonkin asian....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 19:31

MInulla ei ole varsinaisesti verhoja lainkaan, eikä sälekaihtimia.On äidin virkkaamia kappoja .
En halua kauniita ikkunoita jotka valonsaamiseksi on laitettu,peittää verhoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 20:26

Kyllä kun kevät alkaa häämöttää..tekee mieli vaihtaa kevyemmät ja vaaleammat verhot..ja pestä ikkunat samalla,kun vaihtaa verhot..
Sitten tulee ihan keväinen olo..ja mieli piristyy....entisestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 22:09

Vaihdan verhot vain silloin, kun ostan/ompelen uudet. Juuri nyt on verhonvaihto meneillään joka huoneeseen, ei tapahdu kovin usein. On aika tyyristäkin. Kuosina tällä kertaa yhdet vuorelliset silkkiverhot ja muut Vallilan Interiorin kankaista, näitä ei sitten taas vuosiin vaihdetakaan - ehkä pestään kuitenkin välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 22:24

Tuleehan noita vaihdettua aika useasti. Jouluksi punaista tai vihreää, pääsiäiseksi vaaleanvihreää tai keltaista jne. Lempparit ovat kuitenkin ihan valkoiset verhot. Ei turhia hössötyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 03:00

Muuttaessa laitoin yhdet verhot ja ne ovat olleet siitä saakka. On sen puoleen samat huonekalutkin olleet.

Luulen, että isompaa asuntoa ja suuremmilla tuloilla, tulisi sisustettua vähän eri lailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 08:25

En vaihda vuodenajan mukaan. Lähiaikoina olen uusinut verhoja, pellavaisia ovat kaikki ja sen verran arvokkaita hinnaltaan ettei joka vuosi viitsi vaihtaa. Ovat myös kauniita ja pysyvät kuosissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 09:47

Suosin verhoissa vaaleitavärejä ja materiaalin pitää olla kevyttä ja ilmavaa.verhoni vaihtuvat ainoastaan,kun ostan uudet,eli aikaharvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 10:41

kaipa mun jotkut verhot pitää laittaa ylipäätään. remppa kohta siinä vaiheessa että saa tangot laittaa. jos vaihdan verhoja, yleensä menee mielialan mukaan, ei sesongin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 12:18

noin kaks tai kolme kertaa , nyt ostin sellaiset merihenkiset , sinistä peesi valkoista raitaa ja laitan tän sisustuksen muutenkin sit merihenkiseksi , tai niin suunnittelen nyt kovasti ...