Oletkos saanut sähkösanomia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 14:00

Tottakait,aikoinaan olivat suhteellisen tavallisia eli myös onnittelusähkeet valmistumisen johdosta, yo-sähkeet jne. toivottavasti minua ei kukaan onnittele kännykkäviestillä jos vielä jotain merkittävää saan aikaan, eikä ylioppilaskaan varmaan ilahdu pelkästä tekstiviestistä.

Kysyjän kommentti

Ne oli silloin vanhaan hyvään aikaan..ihan yleisiä onnitteluja..Kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.03.2010 - 13:36

En ole henkilökohtaista, mutta joskus työssäni niitä firmojen kanssa lähetettiin puolin ja toisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 13:43

Ei enään nykyään, taitaa olla menneen talven lumia, on kännykät ja sähköpostit syrjäyttäneet jo
sellaiset suurimmaksi osaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 13:58

Kyllä olen. Aikaa sitä on kulunut jo lähes kaksikymmentä vuotta. Nyt on muut tavat käytössä. Aikansa kutakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 14:58

En ole saanut sähkösanomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 15:00

En ole saanut .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 17:39

Olen saanut, mutta siitä on jo kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 21:23

En ole saanut, lähetetäänkö niitä vielä nykyisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:53

viimeiset taisivat tulla isäni kuoltua pari vuotta sitten,
sitä edelliset silloin kun YO-kirjoitusten tulokset julkaistiin osaltani (-60 luvulla)