Bensan hinta oli taas noussut. Onko se koskaan ollut laskussa?

Avainsanat: bensa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 18:08

Ennen täältä näki ilmaiseksi kaikki hinnat, nyt vain jotain
95:n hintahaarukka näyttää nyt olevan 1,349 - 1,529 e/L
www.polttoaine.net/index.php

Lisätty: 01.04.2010 - 14:25

Näin bensiinin hinta nousi Euroopassa vuodessa
www.taloussanomat.fi/liikenn...104625/139

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.03.2010 - 13:33

On se varmaan ollut joskus laskussakin. Ajelen dieselvoimalla joten en tiedä tarkkaan paljonko bensalitra tänä päivänä maksaa. En tosin dieselinkään. Tahtovat nuo hinnat vaihdella asemittain ja niissäkin vielä päivittäin. Mutta hitsin kallista se joka tapauksessa.
Verottajakaan ei muuten korottanut kilometrikorvauksia tänä vuonna, koska on sitä mieltä että raakaöljyn markkinahinnat ovat pysyneet samana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 13:55

En tiedä,juuri annoin yhdelle kuskilleni 20 ekua bensarahaa , ajelutti minua noin 20 km.
En tiedä piisasko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 15:55

Pari senttiä näkyy aamusta nousseen.
Nakulla kun ajelee, niin ei se kallista ole. Viidelläkympillä ajaa liki tuhat kilometriä. Vero vähän kirpaisee, mutta sitten ajaminen onkin halpaa. Bensan hinta seurailee kummia asioita ja nousee sukkelaan, sekä laskee hitaasti.
Eikös se maksanut viime vuonna paljon enemmän? Kyllä se alaspäinkin on tullut jopa paljonkin, mutta suuntaus on tietysti ylöspäin, kuten monella muullakin asialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 18:13

Kyllä nykyään on ollut nousussa..jossakin vaiheessa,kyllä oli laskussakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 19:03

kydvellä odven odvellu nodveusus edveikä odveo odven pidvenkää aidvenkaa ladveskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 20:12

Oikeassa olet: tämäkin uutinen olisi sensaatio, jos hinta olisi laskussa. Nythän se on vain toteamus. Eipä taida olla energiatuotteille alennusta luvassa lähiaikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 20:32

Yleenssä kesää kohti nousee ja syksyllä on hieman edullisempaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 09:04

Pitkään aikaan ei polttoaineen hinta ole ollut laskussa.Joskus toki mutta siitä on aikaa.

Lisätty: 26.03.2010 - 09:29

Hinta oli 1,49 eilen kun tankkasin.