Osallistuvatko lapsesi ruuan tekoon? Annatko heidän tuohuta keittiössäsi?

Avainsanat: lapset keittiössä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 21:00

Kyllä he touhuavat omissa keittiöissään nykyisin. Aikoinaan puuhailtiin porukalla ja minä sotkin enemmin kun he yhteensä :-)

Lähteet:
Muistoja

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.03.2010 - 13:02

Nuorempi poika tykkäsi kovasti kokeilla. Ja annoin hänen tehdä avittaen mikäli apua pyysi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 13:17

Nykyään itse osallistun hänen köökissä toisinaan,mutta pienenä poikana tykkäs leipoa korvapuusteja,vaikka sotkun tietää kait jokainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 13:30

Kyllä kun olivat nuoria...ja aina kun olin pois kotoa yllättivät leipomisella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 16:12

Kyllä antaisin, mutta ei ole kukaan kotona enään. Jos käyvät laitan kyllä itse ruoan heille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 16:53

Eivät enään asu kotona, mutta kun tulevat käymään, laittavat itselleen herkkuja aineista mitä sattuu jääkaapista löytymään. Kotona olessaan eivät laittaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 17:16

Aikanaan pitivät sellaista leipomiskerhoa. Lapsilla oli hauskaa. Keittiö oli mukavan näköinen.Voitte vaan kuvitella. Nyt nämä aikuiset "lapset" muistelevat , kuinka hauskaa heillä oli kerhossa. Kenenkään muun kotiin ei saanut mennä.Hmm. Miksiköhän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 17:29

Kun vielä lapsi kotona asui, niin melkein aina tehtiin yhdessä ruoat. Mutta se olikin hänen alaansa siihen aikaan, kun opiskelikin sillä saralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 21:15

Poikani oli jo ala-asteikäisenä kiinnostunut ruoan laitosta ja sai kokkailla kotona ja kerhossa. Hyvä taito, jonka voi viedä mukanaan kotoa muuttaessa. Eipähän tarvitse valmispizzoihin turvautua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 12:27

kyllä lapset saivat kokkaila ihan mielin määrin ja olikin kivaa tulla kotiin,kun ruokatuoksui ja leivonnaiset ...nyt teen heillekin ,kun täällä piipahtavat...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 13:07

Aikuinen lapseni laittaa kyllä itsekin ruokaa vaikka taitaa enimmäkseen syödä ateriansa ulkona eli ravintolassa. Pienenä en kyllä päästänyt muuta kuin katselemaan kun laitoin ruokaa, kyllä siinäkin oppii, niin opin minäkin aikoinaan.