Mitä näkyy ikkunasta kun napsuttelet.

Luonto ,lintuja ja linnunpönttö.Metsäinen rinne .Valkoisine lumineen ja sini taivas.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 24.03.2010 - 09:25

Selkäni takana näkyy kaunis luminen maisema jonka vain yksi rakennus pilaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 06:51

Windows!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 06:57

Puita.,lumihankea,taivasta ja keinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 06:59

Ikkunastani näkyy koulu, laskettelukeskus ja kerrostaloja.Ja nouseva aurinko .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 07:10

metsää ,lipputanko jossa siniristiviiri hiukan liehahtaa ,kota, aitaa, terassia parvekkeen lattiaa..joka sit on katosta terassille ,saunamökin sivuseinää ja kattoa laituria no tyhjälampi , lama iski siihenkin ...oikealla silta ja puucee metsää lunta , lunta ja vieläkin lunta sekä aurinko nouseen ja sininen on taivas , näyttäs lumessa olevan puutkin.. sulais vain äkkiä nekin , kuin myöskin tuo lumi , niin näkisin kukkat, ruohon ja toivottavasti lammessa vettä, näillä näkymin se on kyllä hyvinkin mahdollista , kun tuota lunta on niin paljon et se lampikin siit täyttyy :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 07:50

Luminen terassi, naapuritalo ja aurinkoinen taivas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 08:02

Vähän punaisen aitan päätyä, metsää, pari omenapuuta ja hurjan paksusti lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 08:03

Kauimmaisena taivaanrannassa Naantali/Imatran voima, Turkuhalli, Hirvensalon laskettelurinne, Silja Galaxy/satamassa ja Kakola.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 08:56

Puiden latvoja joskus oravat hyppii niissä ja vastakkaisen talon päätyseinä puiden takana.

Lähteet:
Makkarin ikkuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 10:01

Näkyy pihalamme koivuja,mäntyjä sekä naapurissa hotolapsia leikkimässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 12:36

Mun Mäcci ,nurkka, kirjoja hyllyssä kirjoituspöydällä ja selvitettäviä paperikasoja;siivottavaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 15:09

Metsää näkyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 17:02

Vastapäinen talo, erilaisia puita, pensaita ja lunta ihan mahdottomasti kävelytien reunoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 17:03

Tämä tietokone on seinään päin. Takana ikkunasta näkyy naapurin talon seinä sekä aika paljon lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 17:04

Ilta-auringon kultaamat puunrungot ja kuvittelen lintujen kuorolaulun kuuluvan huoneeseeni.
Vai kuvittelenko oikeastiko. Laulaa ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 18:35

Jäätynyt järvi yhdellä sivakoijalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 19:00

Pihamaisema missä näkyy koivuja,tuijia isot lumikinokset ja vähän autotallia.