Onko Tammisaaren Yliopisto tuttu?

Avainsanat: tammisaaren yliopisto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 07:54

Synkkä historia.

Kysyjän kommentti

Punaisia "opettivat" 1918-1940 Dragsvikissä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 06:44

Ei ole, en ole koskaan Tammisaaressa käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 07:56

Tammisaari on entiselle purjehtijalle hyvinkin tuttu paikka, mutta yliopistosta en ole kuullutkaan. Googlestahan tuo selvisi - toki ensin ehdotti Tammisaaren vankileiriä, mutta tätä et ilmeisesti tarkoittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 10:06

En usko tuohon eli ei siellä yliopistoa ole. Saattaa kesäylistotoimintaa olla mutta sehän on vallan eri asia. Tammisaaressa käydään kesäisin mutta eipä ole näkynyt yliopiston tienviittaa missään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 12:25

Google oli kyllä oikeassa! Poliittiset vangit Tammisaaressa opiskelivat salaa vartijoilta, ja vapaaksi päästyään monella oli varsin hyvät tiedot ainakin marxismi-leninismistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 15:10

Ei ole tuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 18:29

Yliopisto ei ole tuttu,mutta olen monta kertaa käynyt Tammisaaressa..Tosi ihana kunis pieni paikka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 02:58

Kaikkea sitä oppii Napsusta :)