Hyvä syy kaataa hehtaarikaupalla puistoa ja mikä aiheuttaa ilmastonmuutoksen?

www.uusisuomi.fi/viihde/8816...0%9D-takia
Kaikkea sitä kuulee, kun vanhaksi elää. Eikä siinä vielä kaikki!
www.uusisuomi.fi/ymparisto/8...aantopuoli
Onko omatuntosi puhdas?
Kategoria? Kasvillisuuden häviämisestähän tässä on kyse.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.03.2010 - 23:26

Voi herranpieksut sentään. Aikoinaan Mäntsälän linja-autoaseman tontilla olevan kuusen alla harrastettiin seksiä, mutta hätiin ei tullut metsuri vaan poliisi.

Kysyjän kommentti

Ei sitä nyt olisi täällä tarvinnut tunnustaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 23:46

Jo on maailman kirjat sekaisin! Että seksiä julkisella paikalla, ja tuntemattoman kanssa. "Maailma muuttuu Eskoseni..."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 00:43

Lieneeköhän tuo totta lainkaan. Sitä nyt ei voi ainakaan Englantilaisen huumorin "piikkiin". Nykyäänhän sieltä päin maailmaa kuuluu mitä oudoimpia tarinoita.
Ihmettelen vain sitä kumpaa se on. "Henki haisee ja homma käy" vai "Homma haisee ja henki käy".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 06:27

Ihmiset ossaa asioita selitellä ,ihan mielettömillä tavoilla.Olisi sielläkin näin paljon lunta ja pakkasta niin ääni olisi toinen ,vähän rauhallisempi meininki.Tottahan tossa jutussa oli että vanhat puut käy lahoksi. Sit ne ei kelpaa muutakun polttopuuksi ja ei aina sitäkään.Vaaraahan niistä siinävaiheessa tulee kun pystyyn lahoovat.