Onko Paulo Coelhon mietelauseet tuttuja?

"Unelman tekee mahdottomaksi vain yksi ainoa asia, epäonnistumisen pelko."
Yksi näistä hänen mietelauseistaan.

Avainsanat: palo coelho mietelauseet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 23:34

Ovat, kirjoja olen lukenut. Paulo Coelhon vuosikalenteri on parhaillaan pöydällä avoinna.

Olen kaikesta päätellen tekemässä väärän ratkaisun, mutta virheet ovat tapa toimia. Mitä maailma haluaa minulta? Etten ota riskejä? Että palaan sinne mistä olen tullut rohkenematta sanoa kyllä elämälle?

Kysyjän kommentti

Kiitos. Tosi ajatuksia herättävä mietelmä minkä tuohon laitoit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 23:51

Eipä ole tullut luettua hänen kirjojaan.
Olisin varmaan vararikossa, jos olisin lukenut. Joku raja niillä unelmillakin täytyy olla tavallisella taaplaajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 00:55

Kyllä täytyy tunnustaa, että minun sivistyksessäni on ollut Paulo Coelhon mentävä aukko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 06:52

Eivät ole tuttuja minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 09:02

Olen lukenut lähes tulkoon kaikki hänen kirjoittamansa kirjat. Sain juuri synttärilahjaksi Elämä - kauneimmat mietelauseet. Pidän todella hänen ajatuksistaan.

"Se joka puuttuu toisen elämäntiehen, ei löydä koskaan omaansa " -Paulo Coelho, Alkemisti -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 13:40

Olen lukenut jokusen..ihan ihania mietelauseita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 13:04

Kirjoja olen lukenut ja hänen maailmansa on tuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 03:57

" Joskus elämän virran juoksua ei voi pysäyttää. "

" Elämämme kaikki taistelut opettavat meille jotain - nekin jotka häviämme. "

" Unelmien toteuttaminen tekee elämän mielenkiintoiseksi. "

" Lähde etsimään sitä missä olet hyvä. Mitä paremmin ymmärrät itseäsi, sitä paremmin ymmärrät maailmaa. "

" Vaikka löytäisit elämässäsi jotain tärkeää, se ei tarkoita sitä, että sinun tulisi luopua kaikesta muusta. "

" Pidä tätä ohjenuoranasi: Älä koskaan pöyhkeile nöyrien edessä, älä koskaan nöyristele pöyhkeiden edessä. "

" Voitto voi antaa itseluottamusta, mutta siitä ei saa tulla taakkaa. "

" Joka rakastaa on voittaja eikä pelkää menettämistä. Todellinen rakkaus tarkoittaa täydellistä antautumista. "

" Rakkaus ei ole toisessa ihmisessä vaan meissä itsessämme; me herätämme sen. Mutta jotta se heräisi, tarvitsemme toista. "

" Rakastava ihminen, joka odottaa vastarakkautta, tuhlaa aikaansa. "

" Elämässä on hetkiä, jolloin ainoa vaihtoehto on menettää tilanteen hallinta. "

" Ne jotka eivät ole koskaan ottaneet riskejä, kykenevät vain näkemään toisten tappiot. "