Joko teillä "pommikoneet" ovat heränneet talviunestaan?

Luin juuri kummitustarinoita netistä ja samanaikaisesti kuulin naputusta katonrajasta!
Kalle-kärpänenhän se siellä oli herännyt talvihorroksestaan ja lenteli vielä pökertyneenä pitkin seiniä ja kattoa.

Avainsanat: kärpänen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 23:55

Eipä juuri lentele kärpäset ainakaan ulkona, kun pakkanen huitelee neljäätoista.
Kärpäset ovat lähes kuolleet sukupuuttoon, kun kaikki lähiseudun ammut on ammuttu.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Harmittava havainto, mitenkäs todellakin kärpästen käy, jos lehmistä tulee katoavaa kansanperinnettä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 23:01

En ole havainnut pommikonelaivuetta

Lähteet:
J Leskinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 23:21

Ei vielä näkö- tai kuulohavaintoja. Taitaa teillä päin kevät olla edellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 23:39

Ei vielä jytise, jos ovat tännepäin tulossa niin varoittakaa. Älä lue niitä kauhu juttuja sieltä netistä, menee yö unet siulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 00:52

Nyt taidetaan tehdä kärpäsestä härkänen. Ei niitä meilläpäin ole koskaan ollut riesaksi asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 06:54

Eivät ole vielä pommittaneet,taitavat nukkua vielä,kyllä sieltä vähitellen heräävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 07:34

Ei ole vielä ilmaantuneet esiin..mutta taitavat jo pyrkiä tervehtimään,kun niin seinät paukkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 16:15

Yksi orpona käveli eilen päivällä parvekkeen kaiteella. Ja vikkelä oli. Ei saanut kissakaan sitä kiinni.