Miten selviät tilanteesta, jossa majoitushuoneesi lavuaarista puuttuu korkki?

Eräät matkailijat pitävät mukanaan pyöreää joustavan kumilevyn palasta tällaisia tilanteita varten. Löysin juuri tuollaista materiaalia kotoa ja olen tekemässä tilapäiskorkin.

Avainsanat: hotellihuone lavuaari korkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 08:37

Minä muovipussista olen riekaleen ottanut ja korvannut tulpan.

Kysyjän kommentti

Hyviä vastauksia kaikki, mutta tässä oli kokemusta jostakin toisesta menetelmästä, jolla saa veden pysymään lavuaarissa jos korkki kateissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 08:22

En käytä lavuaarissa korkkia kotonakaan joten eipä olisi ongelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 08:30

Juokseva vesi ,se riittää minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 08:39

enpä ole nähnyt lavuaareissa korkkeja moneen vuoteen,puuttuminen ei enään haittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 08:49

ei haittaa ..käytän suihkua ja juoksevaa vettä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 09:24

Jos vesi tulee ja menee. Ei siinä korkkia tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2010 - 09:41

Ei maailma todellakaan kaadu yhteen tulppaan. En kotonakaan käytä sitä paitsi silloin jos laitan lavuaariin jotain likoamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 10:04

Harvoin tulee tulppaa käytettyä..kun jokseva puhdas vesi valuu jatkuvasti....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 10:07

Ei minulle ole haittaa siitä jos hotelli huoneesta se puuttuu.Voi huudella tai pestä kasvoni juoksevan veden alla. Kotona on kyllä tulpat,eivät täältä puutu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 10:37

Ei lavuaarissa tarvitse olla korkkia, miksi pitäisi. Peseydyn juoksevan veden alla. Näin hotellihuoneessa, kotona toki on tulppa lavuaarissakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 11:51

Peseydyn juoksevan veden alla, joten ei ongelma. Yritän kuitenkin olla lotraamatta, niin kotona (kuuluu vastikkeeseen) kuin ulkomailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 14:52

En ole katsonut tarpeelliseksi kapistukseksi kumitulppaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 15:05

Ei haittaa, vaikka ei olisikaan korkkia. Sitä voi peseytyä juoksevan veden alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 16:27

Kysymyksessä kysyttiin lavuaarin tulppaa. Kyllä minä sitä kaipaan. Suihkussa en käy lavuaarissa.
Ja esim. pukkipyykin pesu ainakin meillä naisilla on ajankohtaista usein.
Ei aina viitsi kesällä esim. sukkia,rintsikoita ym. hepeneitä odottaa ison koneen täyttöön.
Kärsin lavuaaarin tulpan pois olosta, ei ole yks kaks juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 02:42

En muista milloin viimeksi olisin tarvinnut lavuaarin tulppaa. Avomies varmaan tarvitsee partaa ajaessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 15:27

En ole tarvinnut tulppaa kuin keittiön tiskialtaassa. Kylppärissä tulppa on ollut käyttämätön yli 18 vuotta.