kuinka monta pitkä matka on kaarinan sosiaalitoimiston etu ovelta saanatunturin korkeimmalle kohdalle ? mitta yksiköissä jalka

Lisätty: 22.03.2010 - 09:14

nii ja linnun teitä jos mennää ja sitte tietenki eriksee autoteitä pitkin lyhyin reitti ? kumpaanki pitäs saada vastaus =)

Lisätty: 22.03.2010 - 09:55

nii ja joku on päättänyt laskea tämän niin lyhyinpään autoreitti kohtaan tulee vastata niin että kun tie loppuu niin loput matkasta mentäis lyhyintä mahdollista kävelyreittiä jotka toden näköisesti on merkattu oman muistin mukaan mutta en tiiä näkyykö ne kartassa

Lisätty: 22.03.2010 - 10:09

vihje (enirosta tiedät missä on kaarinan sampo pankki) eriro.fi ja sieltä kartat ja reitit

Lisätty: 22.03.2010 - 10:15

en ainakaa ihan lähiaikoina oo kulkemassa matkaaa mutta ajattelin jos joku tietäis tähän näinkin kiperään kysymykseen vastauksen =)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2010 - 23:15

Jos on sosiaalitoimistosta matkarahat hakenut, ei sillä matkan pituudella ole väliä. Kuitenkaan ei pääse edes Turkua pitemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.03.2010 - 09:18

Voi jestas sentään. Nyt on aukko sivistyksessä. En voi sanoa kun ei ole tullut käytyä siellä sosiaalitoimistossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 10:01

En ole edes käynyt Kaarinassa..meinaatko kulkea matkan....kun kyselet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 12:37

Kaarinan sossun tätitkö on suivaantuneet ja haluavat lähettää sinut pohjoiseen mahdollisimman halvalla...;-)Sitä se on kun Piikkiökin liitettiin Kaarinaan mutta Piikkiön tuorlassa on hyvä tähtitori josta näkee paljon kauemmas kuin saanatunturiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 13:59

Voi hyvä hyssyrät, jätän mittareitin tällä kertaa väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 18:04

Enpä minäkään nyt jaksa alkaa linnuntietä edes arvailemaan, annan toisille sijaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 10:39

En tunne minkään paikkakunnan sosiaalitoimistoa, saati sitten Kaarinan. Jos joku hakee matkarahaa kaarinan sossusta mennäkseen Saanatunturille aikaansa viettämään, kyllä jossain on mätää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 21:49

Matka on 4 006 500 jalkaa kävellen: maps.google.fi/maps?hl=fi&tab=wl
Linnuntietä 3 157 922 jalkaa: google earth'in mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 19:29

Otas Suomen kartta ja viivotin kätöseen,mittaa noin pituus ja kerro jalkoina;luultavasti jumppis aikas lähellä,usko pois.