Miten välttää huijausviestit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2010 - 12:21

kaikki mitä et tunne ( henkilö, yritys ) ei kande edes avata / vastata jne.
olen erityisen epäluuloinen. en vastaa edes tuntemattomaan numeroon - eihän sillä voi olla mulle tärkeetä asiaa.....jos olis, se olis kamu jonka nro näkyvissä. selkeen loogista.
ylipäätään kaikki jossa pitäis investoida edes pientä summaa - ei kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2010 - 08:13

tänne napsuunko, s.postiin vai kännyyn .. oiskos tuolla ylläpidolla mahdollisuudet laittaa sellaiset viestinlähettäjät pannaan.. ainakin tuolla alhaalla on osio , et ilm.ylläpidolle , kuin monilla muillakin sivustoilla on...jos oikien pahaksi käypi , niin viimekädessä on poliisi , jolle voi ilmoittaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.03.2010 - 08:25

Ei pidä ottaa vakavasti eikä missään nimessä vastata epämääräisiin viesteihin. On olemassa myös sellainen palvelu joka estää vähänkin haiskahtavat viestit tulemasta vastaanottajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 08:54

Minä en ainakaan vastaisi huijausviesteihin..Ei ole tietoa minne sinulle tulee huijaus-viestejä..niin voisi paremmin vastata..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 13:34

En vastaa epämääräisiin viesteihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 20:28

Kaikki mitä en tunne jotain kautta. Onhan jo hyvä suodatus olemassa ainakin itselläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 13:30

Kaikki saapuneet viestit, jotka eivät ole sinulle tuttuja, voit jättää avaamatta. Poistat ne vaan.