Vai onko Juhannus juhlista kaunein?

Avainsanat: juhannus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2010 - 06:47

Kyllä on, minun mielestäni juhannus on kaunein,ilmoja ei voi vaan valita mieleisekseen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2010 - 21:20

Kyllä Juhannus on juhlista kaunein ja ihanin...kun olen syntynyt Juhannuksena...Nykyään ei satu syntymäpäivät..vaan juhannuksena...kun on juhannusaato muutettu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 21:23

Ei missään tapauksessa kaunein. Kiva se kyllä on kun ihmiset ovat iloisella mielellä (valon ja ilon juhla).
Varjon langettaa se, kun varomattomia ihmisiä kuolee vuosittain juhannuksena.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2010 - 21:51

Juhannuksena kyllä silmä kirkastuu kokosta ja hieman muustakin. Saaressa menee Jussinjuhlat omissa oloissa, illalla venesatamaan kokkoa katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 21:53

No onhan se kesäkohta, tonneittain grillataan rannoilla makkaraa, juodaan
% pilsneriä, mäyräkoitien määrää ei edes tiedä.
Ja pienenä siivuna siinä kirkastakin maistetaan ja sittenhän on
veneilyn vuoro "sepalus auki" ja hupsis, juhannus on joltakin ohi.
Siitä huolimatta on juhlavaa kun Suomen oma lippu liehuu kesäyössä, neittoset keräävät
sen 7 sorttia kukkasia tyynynsä alle. ja näkevät sulhoistaan unta.
Voisiko sen toisinkin sanoa, pieni on kaunista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 00:47

Juhannus on ainakin musta kesän kohokohta. Kesäkuukausien joulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 06:16

Kauniiseen vuodenaikaan sijoittuva, jos ei muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 08:57

Pääsiäinen on mielestäni vuoden mukavin juhla. Juhannukseen liittyy Suomessa "lieveilmiöitä" ja siitsä syystä se ei ole niin kiva juhla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 13:12

Vuoden aikaan nähden se on kaunein juhla.